Rintapumppu hankinnassa: Avent vai Tommee Tippee?

Aion hankkia rintapumpun ennen lapseni syntymää. Olen katsellut jo jonkin aikaa eri rintapumppuvaihtoehtoja ja olin jo päätynyt Aventiin. Nyt on myös Tommee Tippee alkanut kiinnostamaan. Tommeen pullot taitavat ainakin olla todella hyviä, mutta miten on pumpun laita.

Kumpi noista kannattaisi hankkia? Käyttökokemuksia etenkin Tommee Tippeestä kaipaisin, koska niitä olen löytänyt kooklettimen kautta aika vähän.
 
Gia
Alkuperäinen kirjoittaja Gilda:
Aion hankkia rintapumpun ennen lapseni syntymää. Olen katsellut jo jonkin aikaa eri rintapumppuvaihtoehtoja ja olin jo päätynyt Aventiin. Nyt on myös Tommee Tippee alkanut kiinnostamaan. Tommeen pullot taitavat ainakin olla todella hyviä, mutta miten on pumpun laita.

Kumpi noista kannattaisi hankkia? Käyttökokemuksia etenkin Tommee Tippeestä kaipaisin, koska niitä olen löytänyt kooklettimen kautta aika vähän.

Mä liputan Aventin puolesta, ei oo Tommee Tippeestä kokemusta. Toimi just niinku pitääki :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gia:
Alkuperäinen kirjoittaja Gilda:
Aion hankkia rintapumpun ennen lapseni syntymää. Olen katsellut jo jonkin aikaa eri rintapumppuvaihtoehtoja ja olin jo päätynyt Aventiin. Nyt on myös Tommee Tippee alkanut kiinnostamaan. Tommeen pullot taitavat ainakin olla todella hyviä, mutta miten on pumpun laita.

Kumpi noista kannattaisi hankkia? Käyttökokemuksia etenkin Tommee Tippeestä kaipaisin, koska niitä olen löytänyt kooklettimen kautta aika vähän.

Mä liputan Aventin puolesta, ei oo Tommee Tippeestä kokemusta. Toimi just niinku pitääki :)
Samoin!
 
vieras
mullakin synnytys vielä edessä, mutta ostin tommee tippeen. siinä on kahvamekanismi, aventilta en löytänyt käsikäyttöisenä kuin sellaista vedettävää mallia. ja ostin sitten samalla tommee tippeen pullojakin pari, ne on kuulemma imetykselle ystävällisempiä jos joutuu käyttämään :)

tommee tippee maksoi 65e ja avent 50e, mut tommee tippeessä tuli mukana yksi pullo ja tutiosa vastasyntyneelle, soviterenkaita erimerkkisiin pulloihin, pari liivinsuojusta ja sterilointi- ja säilytysastia pumpulle.
 
kantakirjalehmä
Aventilla olen pumpannut yli 200 litraa. Voin suositella. :)

Tommy Tippeestä en ole koskaan kuullutkaan. Menenpä katsomaan mikä se on.

Ja Avent ei todellakaan ole vedettävä vetopasuuna, se on Ainu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mullakin synnytys vielä edessä, mutta ostin tommee tippeen. siinä on kahvamekanismi, aventilta en löytänyt käsikäyttöisenä kuin sellaista vedettävää mallia. ja ostin sitten samalla tommee tippeen pullojakin pari, ne on kuulemma imetykselle ystävällisempiä jos joutuu käyttämään :)

tommee tippee maksoi 65e ja avent 50e, mut tommee tippeessä tuli mukana yksi pullo ja tutiosa vastasyntyneelle, soviterenkaita erimerkkisiin pulloihin, pari liivinsuojusta ja sterilointi- ja säilytysastia pumpulle.
Aventin pumppu näyttää ulkoisesti melko samalta kuin tuo Tommee tippee ja rintapumppu sisältään myöskin ainakin pulloja ja tutteja niihin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mullakin synnytys vielä edessä, mutta ostin tommee tippeen. siinä on kahvamekanismi, aventilta en löytänyt käsikäyttöisenä kuin sellaista vedettävää mallia. ja ostin sitten samalla tommee tippeen pullojakin pari, ne on kuulemma imetykselle ystävällisempiä jos joutuu käyttämään :)

tommee tippee maksoi 65e ja avent 50e, mut tommee tippeessä tuli mukana yksi pullo ja tutiosa vastasyntyneelle, soviterenkaita erimerkkisiin pulloihin, pari liivinsuojusta ja sterilointi- ja säilytysastia pumpulle.
Aventin pumppu näyttää ulkoisesti melko samalta kuin tuo Tommee tippee ja rintapumppu sisältään myöskin ainakin pulloja ja tutteja niihin.
okei, sit ei olekaan niin helppo valinta :D mä kun en kaupasta löytänyt kuin niitä sellasia vedettäviä, ei ollut mun mielestä niin paljon tavaraakaan mukana. mut valikoimathan vaihtelee :)
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
okei, sit ei olekaan niin helppo valinta :D mä kun en kaupasta löytänyt kuin niitä sellasia vedettäviä, ei ollut mun mielestä niin paljon tavaraakaan mukana. mut valikoimathan vaihtelee :)
Eikun sä sekoitat nyt, vedettävää Aventia ei ole edes olemassa ja Aventin pumpun mukana tulee aina pullo, että saa johonkin pumpattua.
 
Mulla oli Ainun sähkökäyttöinen rintapumppu, joka oli tosi hyvä. En imettänyt ollenkaan, vaan käytin vain rintapumppua. Ja vauva sai kaiken maidon pullosta. Sähkökäyttöinen Ainun rintapumppu oli hinnaltaan 79.90 ?.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:
Alkuperäinen kirjoittaja Gia:
Alkuperäinen kirjoittaja Gilda:
Aion hankkia rintapumpun ennen lapseni syntymää. Olen katsellut jo jonkin aikaa eri rintapumppuvaihtoehtoja ja olin jo päätynyt Aventiin. Nyt on myös Tommee Tippee alkanut kiinnostamaan. Tommeen pullot taitavat ainakin olla todella hyviä, mutta miten on pumpun laita.

Kumpi noista kannattaisi hankkia? Käyttökokemuksia etenkin Tommee Tippeestä kaipaisin, koska niitä olen löytänyt kooklettimen kautta aika vähän.

Mä liputan Aventin puolesta, ei oo Tommee Tippeestä kokemusta. Toimi just niinku pitääki :)
Samoin!
mä kans liputan aventin puolesta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Tosiaan jos tiedät ettet imetä niin sitten pumpullakin väliä :)
Aion kyllä imettää, mutta todennäköisesti minulla tulee maitoa runsain mitoin. Esimaitoa on tullut ties kuinka pitkään ja äitini mm. kärsi rintatulehduksen runsaan maidontulon takia (ei pystynyt lypsämään edes isäni avustuksella tarpeeksi) ja tältä haluan välttyä. Toisekseen lapseni isä haluaa osallistua lapsen elämään syöttämiseen päivineen, eikä halua kokea oloaan ulkopuoliseksi, ja enemmän kuin mielelläni suon sen hänelle. :hug:

Tommee Tippeetä ei ole tainnut olla markkinoilla kovin pitkään, joten siksi käyttökokemuksia ei tunnu olevan hirmuisesti.
 
Avent on todella hyvä. Tommee Tippeestä ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta sellaisen huonon puolen olen kuullut, että läpinäkymätön suppilo (siis mikä tulee rintaa vasten) on hankala pumpatessa. Vaikea tähdätä nänni keskellä suppiloa.
 
Satunnainen
Ehdottomasti Tommee Tippee! Pumppujen "Oscar-voittaja" monien suositusten mukaan.
Taitaa vaan Aventin käyttäjät puolustaa omaansa kun merkki on kaikkialla saatavilla toisin kuin Tommee.
Ja Tommee Tippeellä pumppaaminen onnistuu yhdellä kädellä, pumppuosa hieroo rintaa ja on aivan loistava. Pulloja, nokkamukeja ym. osia saa samaan sarjaan ja tutit ovat myös suosittuja. Toki hiukan kalliimpia kuin Aventin, mutta laatu maksaa =)
 
vierailija
Suosittelen myös tommee tippeetä. Tosi ergonominen pumppu joka suurella imukuppiosallaan hieroo rintaa pumpatessa. Maidon voi pumpata joko suoraan pulloon tai pullon sisään laitettavaan pakastettavaan pikku purkkiin. Pullot myös hyviä ja muunneltavissa, saa nokkaa kahvoja jne.
 
Lypsäjä
Molemmat ovat parempia kuin Ainu, jonka olen ristinyt nänninvenyttimeksi. Jos on pakko valita vain toinen, valitsen Tommee Tippeen. Helpompi koota, sopii myös isorintaiselle ("isommat" ystäväni eivät ole pitäneet Aventista) ym jo yllä kerrottua. Vähän kalliimpi ehkä, mutta on sen arvoinenkin.
 

Yhteistyössä