Rintaliivit ja ihonhoito?

  • Viestiketjun aloittaja kolmikook
  • Ensimmäinen viesti
kolmikook
Jaahas, on tullut aika hankkia lapselle ensimmäiset rintaliivit. Olen hukassa. Mistä ja millaiset? Voisitteko jeesiä ja linkittää? Myös ihonhoito täytyy aloittaa. Mitä tuotteita 10v tytölle, jolla nenässä jo mustapäitä?
 
"Noona"
Mun äiti vei aikanaan mut ekoja liivejä ostamaan ihan erikoisliikkeestä. Täti tuli siis koppiin mukaan sovittamaan (ei haitannut kun äiti oli ymmärtänyt kertoa etukäteen tästä) ja kertoi eri ominaisuuksista ja perustietoa liiveistä. Esimerkiksi millaisten kunnolla istuvien liivien kuuluu olla ja millaiset ei. Tuo oli musta tosi hieno juttu ja olin ekoista liiveistäni tosi ylpeä, kun tiesin että ne on juuri mulle mitoitettu. Liiviostosten jälkeen mentiin hienoilla croissant-kahveille pommac-maljoineen. :)
Sääli että meillä on vain poikia, jos olisi tytär niin olisin mielelläni tehnyt saman. Turussa näitä liikkeitä on ainakin Husso ja Liivi-Lehti, jotkut Changetkin palvelee hyvin.
 
Peyote
Kasvaville rinnoille ei urheiluliivien puristusta kuin vain urheillessa. Tulee riipat jo alkuunsa, kun kudos ei kasva normaaliksi kestäväksi.
Luitko sä että kevyempiä? Tai semmosia toppeja, itse ostelen itselleni lastenosastolta jos löytyy hyviä toppeja, ei puristavia mutta kevyesti tukevia. Tietty riippuu millaiset ne rinnat on, mutta aloittaja kertoo tytön olevan 10 vuotias.

Oot ehkä oikeessa siinä että sellaiset varsinaiset urheiluliivit ei oo hyvät, siis sellaiset ylitukevat, nehän nyt ei ees tunnu mukavilta.
 
V.ieras
Oman tyttäreni ajattelin viedä liiviliikkeeseen liivejä ostamaan sitten kun se on ajankohtaista. Että tulee varmasti oikean kokoiset ja hyvin istuvat liivit tytölle.

Kasvojen ihoa ei kannata millään "kovilla" aineilla alkaa hoitamaan.
Mustapäistä ei pääse eroon kuin kosmetologilla. Tai itse en ainakaan ole onnistunut niitä hävittämään, vaikka konsti jos toinenkin on koitettuna.
Omat kasvoni pesen LactoLinen kasvojenpesunesteellä. On tarkoitettu herkälle iholle, joten voisi olla nuorellekin hyvä.
Jos kasvot kaipaavat rasvaa, niin ehkäpä joku kevyt perusvoide olisi hyvä.
 

Yhteistyössä