Rintaliiviasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Riitta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"Riitta"

Vieras
Hei. Olisiko kenelläkään vinkkiä, mistä löytyisi hankalan (?) kokoisia rintaliivejä? Koko tulisi olla 80H ja liivien tulisi olla kauniit. Täysin toppaamattomia "lörppöjä" liivejä en ole oppinut käyttämään ja se vaikeuttaa etsintää todella paljon :( Kiitos jo etukäteen vinkeistä :)

Mä taas en pysty käyttämään ollenkaan semmosia topattuja, ja meil päin kaikki putiikit on täynnä topattuja. Tasan ei käy onnenlahjat! H- koko voikin olla aika haasteellinen, mul itellä on 75G ja niitkin on vaikea löytää.

[QUOTE="Riitta";22543297]Noissa loppui koot G:hen :/[/QUOTE]

Noup! Klikkaa kuvasta auki ja alasveto valikosta löytyy aina I:n asti kokoja. Itse olen tilannut ja hyväksi todennut!!!

[QUOTE="vieras";22543255]Mä taas en pysty käyttämään ollenkaan semmosia topattuja, ja meil päin kaikki putiikit on täynnä topattuja. Tasan ei käy onnenlahjat! H- koko voikin olla aika haasteellinen, mul itellä on 75G ja niitkin on vaikea löytää.[/QUOTE]

En minäkään mitään oikein topattuja etsi, mutta ihan pelkkä ohut kangas ei käy. Meillä päin ei topattuja tahdo löytyä kuin D kuppiin saakka :/

Mene pieneen, kivaan liivikauppaan. Niistä saa parasta palvelua ja ihanimmat ja tasan hyvän kokoiset liivit.

Maksaa saa sen vajaan satkun, mutta kyllä kannattaa, kun on hyvät!

Alkuperäinen kirjoittaja jelppiä;22543320:
Noup! Klikkaa kuvasta auki ja alasveto valikosta löytyy aina I:n asti kokoja. Itse olen tilannut ja hyväksi todennut!!!

Kiitos kovasti! Niinhän siellä kokoja löytyikin. Miksihän etusivun pienissä kuvauksissa lukee D-G? :O

Mene pieneen, kivaan liivikauppaan. Niistä saa parasta palvelua ja ihanimmat ja tasan hyvän kokoiset liivit.

Maksaa saa sen vajaan satkun, mutta kyllä kannattaa, kun on hyvät!

Kun ei niissä täälläpäin ole isommissa kupeissa kuin vain niitä täysin toppaamattomia liivejä :/ Ihan harvoin löytyy, mutta tulee käytettyä äkkiä loppuun, kun ei oikein vaihtovaraa kauheasti ole tarjolla.

Tuleeks muuten sulla ap koskaan rinnat kipeiksi niiden omasta painosta? Mul meinaan tulee, ja se on ihan sietämätöntä!! Ilmeisesti oon ostanut huonosti istuvia liivejä tai jotain..

[QUOTE="mammeli";22543405]http://www.lumingerie.fi/PublishedService

tuolta löytyy isoja kokoja.. :)[/QUOTE]

Kiitos :) Tosin valtaosa H liiveistä näytti olevan juuri niitä täysin toppaamattomia, mutta muutama tukevampikin liivi taisi olla :)

[QUOTE="vieras";22543430]Tuleeks muuten sulla ap koskaan rinnat kipeiksi niiden omasta painosta? Mul meinaan tulee, ja se on ihan sietämätöntä!! Ilmeisesti oon ostanut huonosti istuvia liivejä tai jotain..[/QUOTE]

Tulee, jos alkaa liivit "väsyä" käytössä. Tämäkin ongelma hoituisi, kun olisi enemmän vaihtovaraa. Olen jopa suunnitellut pienennytleikkaukseen pyrkimistä, koska vaatteiden löytäminen on niin hankalaa. Tosin ihan sillä perusteella ei taideta leikkausta myöntää :/

[QUOTE="Riitta";22543501]Tulee, jos alkaa liivit "väsyä" käytössä. Tämäkin ongelma hoituisi, kun olisi enemmän vaihtovaraa. Olen jopa suunnitellut pienennytleikkaukseen pyrkimistä, koska vaatteiden löytäminen on niin hankalaa. Tosin ihan sillä perusteella ei taideta leikkausta myöntää :/[/QUOTE]

Löysin muuten täs just tälla viikolla aika hyvin blogin rintojen pienennyksestä. Kuulemma julkiselle puolelle pääsee hoitoon/ tai saa sen kelakorvauksen kun rinnoista poistetaan 500g/ molemmista. Ite en tiedä et tulisko mulle ihan 500g..

[QUOTE="vieras";22543527]Löysin muuten täs just tälla viikolla aika hyvin blogin rintojen pienennyksestä. Kuulemma julkiselle puolelle pääsee hoitoon/ tai saa sen kelakorvauksen kun rinnoista poistetaan 500g/ molemmista. Ite en tiedä et tulisko mulle ihan 500g..[/QUOTE]

Ei ole tullut punnittua, niin ei kyllä aavistustakaan, mitä olisi vara poistaa :)

[QUOTE="Riitta";22543673]Ei ole tullut punnittua, niin ei kyllä aavistustakaan, mitä olisi vara poistaa :)[/QUOTE]

En mäkään :D Täytyis kait joskus lätkästä rinnat hedelmävaakalle :D

Ennen raskautta oma kokoni oli 70DD joskus 70E. Raskauden edetessä rintsikat olivat kokoa 75F/G. Imetysliivit kokoa 75H. Kaikki nämä koot olen löytänyt Changesta. Ehdottomasti voin suositella sitä liikettä. Löytyy jo tosi monesta kaupungista. Kokoja on laidasta laitaan ja kauniitakin vielä kaiken lisäksi. Topattuja itsekin käytän...

Ennen kyseisen liikkeen rantautumista asuinkaupunkiini itkin usein vääränkokoisia liivejä. Löytyi joo erikoisliikkeistä mut usein ei topattuja ja rumia kun mitkäkin ja ihan sikakalliita. Changesta hintahaitaria löytyy parinkympin liiveistä sataseen. Voin suositella lämpimästi.

[QUOTE="Onnellinen";22543762]Ennen raskautta oma kokoni oli 70DD joskus 70E. Raskauden edetessä rintsikat olivat kokoa 75F/G. Imetysliivit kokoa 75H. Kaikki nämä koot olen löytänyt Changesta. Ehdottomasti voin suositella sitä liikettä. Löytyy jo tosi monesta kaupungista. Kokoja on laidasta laitaan ja kauniitakin vielä kaiken lisäksi. Topattuja itsekin käytän...

Ennen kyseisen liikkeen rantautumista asuinkaupunkiini itkin usein vääränkokoisia liivejä. Löytyi joo erikoisliikkeistä mut usein ei topattuja ja rumia kun mitkäkin ja ihan sikakalliita. Changesta hintahaitaria löytyy parinkympin liiveistä sataseen. Voin suositella lämpimästi.[/QUOTE]

Kyseisen liikkeen saapumista lähelle olen odotellutkin kuin kuuta nousevaa! Yleensä ovat juurikin Change merkkisiä liivejä, mitä joskus satun löytämään täällä olevista liikkeistä. Tosin tarjolla aina vain paria mallia ja hyvin harvoin isompia kokoja :/

[QUOTE="Riitta";22543793]Kyseisen liikkeen saapumista lähelle olen odotellutkin kuin kuuta nousevaa! Yleensä ovat juurikin Change merkkisiä liivejä, mitä joskus satun löytämään täällä olevista liikkeistä. Tosin tarjolla aina vain paria mallia ja hyvin harvoin isompia kokoja :/[/QUOTE]

Oli auennut näköjään kuitenkin verkkokauppa! Parempi sekin on kuin ei mitään :) Mieluummin tietysti sovittamalla etsisi hyvät.

Change - Tee ostoksia Webshopissa