rintaliivi kysymys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Käyttääkö joku Bandeau-rintaliivejä? Lindexilläkatselin näitä ja mietin nyt tekeeköhän noilla mitään.?

Bandeau-rintaliivit Turkoosi € 9,95 | Lindex Shop Online | tuotenro:65

Ja kun koko ilmoitetaan esim 34, niin onko noissa sitten kuppiosaa vai onko se vaan semmonen tasanen kangaskaistale? Ei ilemisesti ole kaaritukia tms? Entäs onko siellä mitään taskuja lisätäytteille tms?
Ja tuo 34 taitaa vastata s-kokoa? mistähän löytäisin pienempiä vastaavia?

Noi on mun käsittääkseni tarkoitettu lähinnä toppien, hellemekkojen yms. kanssa käytettäväksi :) Ei ole mitään kaaritukia tms. vaan pikemminkin rintojen alta pätkäisty tuubitoppi

En tiedä onko lisätäytteille mitään juttua, mutta noissa kyllä on pienet toppaukset ja ne ovat piukat, että kyllä jonkulla saattaa asettua hyvin päälle. Minulle tuskimpa:/ mutta jos haluat tissisi näyttämään lisätoppauksilla isommilta kannattaa ostaa jotkut missä tuet.:)

[QUOTE="anna";23718209]Noi on mun käsittääkseni tarkoitettu lähinnä toppien, hellemekkojen yms. kanssa käytettäväksi :) Ei ole mitään kaaritukia tms. vaan pikemminkin rintojen alta pätkäisty tuubitoppi[/QUOTE]

Niin ja kun se on toppi niin eiköhän se sitten vedä jonkun muotoiset tissit aivan kamalan näköisiksi, näyttäisi että ei ole liivejä ja tissit oikeasti roikut.

Yhteistyössä