rintaliivi ja toppi ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ostin elämäni ensimäisen topin, jossa on niskan taakse sidottavat narut ja jättää yläselän paljaaksi. Nyt sitten tuossa kun sitä vasta tajusin, että hitsit, mitenkäs sinne alle nyt rintaliivit asettelee kun jäää olkaimet tyhmästi näkyviin?! Eli siipä käytättekö tuollaisten toppien kanssa liivejä lainkaan? Enhän mä nyt herranen aika voi ilman liivejä olla tuon kanssa, mikä nyt neuvoksi?! Onhan niitä silikonisia liimautuvia liivikuppeja, mutta semmosten kansa pelkään että ne tipahtaa kesken kaiken :D pysyykö ne hyvin paikallaan?

Osta olkaimettomat liivit tai sellaiset joista saa toisen olkaimen irti ja toisen menemään niskan takaa toiselle puolelle. Niistä itseasiassa saa varmasti myös olkaimettomat sitten :) Musta tuollaiset "multiway bra" -liivit on ihan ehdottomat kaikille joilla on erimallisia yläosia ja mekkoja, niistä saa aina sellaiset ettei olkaimet näy :)

Sellaiset liimattavat kanafileet eivät ainakaan mulla oikein tuntuneet kestävän. Suosittelen siis itsekin liivejä irrotettavilla olkaimilla. Itse pidän aina ristissä (peittävienkin paitojen kanssa), ettei olkaimet lähde valumaan.

Yhteistyössä