Rintaliiveistä puheen ollen, iso kuppi-pieni ympärys?

Mistä löydätte kohtuu hintaisia ja kivoja?
En tykkää sellaisista koko tissin peittävistä taskuista joita melkein joka paikassa myydään isorintaisille.
Pus uppia en vielä tarvii kun onneks omat pysyy sen verran vielä omineen pystyssä, mutta sen tyyliset "avarat" liivit olis kivat.
 
Mä oon löytäny kohtuu hintasia ja kivoja ja ennenkaikkea Sopivia Change nimisestä liikkeestä. Niitä on ympäri Suomea, ainakin isommissa kaupungeissa.
Tosin mun tissini on raskauksien ja imetyksien myötä venyneet ja nuupahtaneet että mä oon kattellu van nimenomaan niitä koko tissin peittäviä malleja tai muuten tissit tursuaa tosi typerän näköisesti ulos jostain kolosta.
 
Mä oon joskus löytäny Lindexiltä 70F koon rintsikoita. Sillon ne oli alennuksessa, on tietenki sellanen koko ettei niitä paljoa mene. Vitosella sai kappale, ovh oli melkee 50?. Ja tosi nättejä, push-upeja eikä mitää puuterinvärisia mummomalleja :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja 75D:
Mä tarviin sen peittävän taskun että pysyy tissit kyydissä. Push upeihinkin olisi roikkumisen puolesta tarvetta, mutta sitten se pushaa ne ulos asti. :p
Mä saan ne just ja just tungettua 75J:hin joka on vähän liian pieni. Yhdestä pienestä liikkeestä niitä löytäny. 80 vyötärö jää hetken käytön jälkeen jo liian löysäksi.
 
75D
Alkuperäinen kirjoittaja millinka:
Mä saan ne just ja just tungettua 75J:hin joka on vähän liian pieni. Yhdestä pienestä liikkeestä niitä löytäny. 80 vyötärö jää hetken käytön jälkeen jo liian löysäksi.
Jaaaaa, sulla on siis toooooooosi isot. =) Löytyisikö http://www.bravissimo.co.uk/

Suomesta ei tuollaista marginaalikokoa taida löytyä. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja nalkuttava talonmies:
ihan rintaliivikaupasta. Siellä on paljon erilaisia malleja. Mutta mulle ei ole kylläkään väliä mitä ne maksavat. Mikä on kohtuu hinta?
Mulle kohtuu hinta on joku pyöreesti 50e.
Tosin viimesin löytö oli imetysliivit 20e näille mun tisseilleni :xmas: Ja ne oli jo HALVAT.

Mulle on väliä paljon maksavat, en yksinkertaisesti halua laittaa 100 euroa tai enempää yksiin tissiliiveihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mun serkulla on varmaan samaa kokoluokkaa tai jopa vähän isommatki, joutuu tilaamaan alan liikkeestä, tekevät hänelle mittatilaustyönä.. Kallista..
Kun aina hirveen työn takana metsästys ja silti ei oo sopivia..
Alkaa nytten jo niskoissa vuosien jälkeen tuntumaan :/

Teettäminen on kyllä varmasti tosi kallista!

Imetysaikaan oli melkein sama kun olis kävelly maatalousosastolle ja ostanu utaresuojat :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja millinka:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mun serkulla on varmaan samaa kokoluokkaa tai jopa vähän isommatki, joutuu tilaamaan alan liikkeestä, tekevät hänelle mittatilaustyönä.. Kallista..
Kun aina hirveen työn takana metsästys ja silti ei oo sopivia..
Alkaa nytten jo niskoissa vuosien jälkeen tuntumaan :/

Teettäminen on kyllä varmasti tosi kallista!

Imetysaikaan oli melkein sama kun olis kävelly maatalousosastolle ja ostanu utaresuojat :xmas:
Et sä oo aatellu sitä pienennysleikkausta? Senhän voi saada tosi halvalla julkisella puolella jos tulee terveyshaittoja.
 

Yhteistyössä