Mä saan ne just ja just tungettua 75J:hin joka on vähän liian pieni. Yhdestä pienestä liikkeestä niitä löytäny. 80 vyötärö jää hetken käytön jälkeen jo liian löysäksi.Alkuperäinen kirjoittaja 75D:Mä tarviin sen peittävän taskun että pysyy tissit kyydissä. Push upeihinkin olisi roikkumisen puolesta tarvetta, mutta sitten se pushaa ne ulos asti.
Jaaaaa, sulla on siis toooooooosi isot. =) Löytyisikö http://www.bravissimo.co.uk/Alkuperäinen kirjoittaja millinka:Mä saan ne just ja just tungettua 75J:hin joka on vähän liian pieni. Yhdestä pienestä liikkeestä niitä löytäny. 80 vyötärö jää hetken käytön jälkeen jo liian löysäksi.
Kiitos täytyykin käydä kurkkimassa =)Alkuperäinen kirjoittaja Liiko:Feminelli.fi --> löytyy aikas kivan näkösiä liivejä!
Mulle kohtuu hinta on joku pyöreesti 50e.Alkuperäinen kirjoittaja nalkuttava talonmies:ihan rintaliivikaupasta. Siellä on paljon erilaisia malleja. Mutta mulle ei ole kylläkään väliä mitä ne maksavat. Mikä on kohtuu hinta?
Kun aina hirveen työn takana metsästys ja silti ei oo sopivia..Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mun serkulla on varmaan samaa kokoluokkaa tai jopa vähän isommatki, joutuu tilaamaan alan liikkeestä, tekevät hänelle mittatilaustyönä.. Kallista..
Et sä oo aatellu sitä pienennysleikkausta? Senhän voi saada tosi halvalla julkisella puolella jos tulee terveyshaittoja.Alkuperäinen kirjoittaja millinka:Kun aina hirveen työn takana metsästys ja silti ei oo sopivia..Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mun serkulla on varmaan samaa kokoluokkaa tai jopa vähän isommatki, joutuu tilaamaan alan liikkeestä, tekevät hänelle mittatilaustyönä.. Kallista..
Alkaa nytten jo niskoissa vuosien jälkeen tuntumaan :/
Teettäminen on kyllä varmasti tosi kallista!
Imetysaikaan oli melkein sama kun olis kävelly maatalousosastolle ja ostanu utaresuojat :xmas: