Rinrareppu/kantoreppu millainen?

Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy-78:
Millaisia käytätte rintareppua vai kantoreppua?? Mikä on teen mielstä hyvä ja merkki??
mulla menee nuo termit aina sekasin :LOL: mutta minulla on BabyBjörn rinta?reppu ja Manduca kanto?reppu.

Tuo BB oli (ainakin minulle) ihan kauhea värkki, kun painaa hartioita niin, että joku hermo jää puristuksiin ja ihan hirveä päänsärky tulee jo alle 30 min käytöstä. En siis voi käyttää sitä ollenkaan. Lisäksi sitä lapsen asentoa on siinä haukuttu, kun on liian suora.

Manduca ostettiin vasta noin kuukausi sitten (tyttö silloin n. 5kk) ja heti ensimmäisestä käyttökerrasta huomasin eron BB:hen verrattuna. Manduca ei paina hartioita ja lapsen paino asettuu osittain myös lantiovyön varaan, ei siis pelkästään olkahihnoille. Manducassa lapsi istuu sammakkoasennossa. Manducan käyttöikä on BB:tä paljon parempi, sillä myöhemmin isompaa lasta voi kantaa myös selänpuolella jopa 5 ikävuoteen saakka (tästä ei kyllä vielä ole kokemusta).

Eli tästä voit päätellä, kummasta meillä tykätään enemmän. Ois muuten vähän käytetty BB myytävänä, jos kiinnostaa. :LOL:

Mekin olemme tilanneet Manducan vastikään. Kerrassaan loistava kapistus. Myös meillä esikoisen kanssa oli BB rintareppu ja kyllä Manduca on mennen tullen sitä parempi! Tilasimme jostain uudesta verkkokaupasta, kun postarit oli edulliset mutta niitähän saa nykyään aika monesta paikkaa.

Yhteistyössä