rinnat

mitenkäs on,ovatko rintanne pysyneet suurempina ??minulla pienet olemattomat rinnat kasvoivat jopa c-kupiksi odottaessa,nyt imettäessä olen alkanut miettiä kohtako ne taas palautuu,kun kerrankin tuntee itsensä naiselliseksi :(

Jeps, kaks kokoa kasvanu ja ottaa päähän! :headwall: Ennen ku ootin esikoista koko oli 75B, raskausaikana turpos C:hen, imetysaikana D:hen. Imetyksen loputtua tipahti takas C:hen, ja nyt toista odottaessa koko on 80D... En niin kovin innokkaasti oota millaset jättitissit on sitte ku imetys taas alkaa :whistle:

no mulla ainakin palautuivat ihan ennalleen imetyksen lopettamisen jälkeen. vuoden imetin ja silloin ne olivat hiukka ehkä "täyteläisemmät" kuin normaalitilassa, mutta nyt siis ollaan taas b-kupissa ja samassa muodossa myös :flower:

Mii
täällä hävinneet lähes olemattomiin reilun vuoden imetyksen jälkeen. Aiemmat b kupitkin ovat suuria, imetysaikaan oli sellaista reilua b kokoa. nyt kai siis taitaa mennä a:n puolelle. tuntuu tyhmältä lähteä ostamaan pienempiä uusia liivejä...

Esikoisen kanssa rinnat kasvoi b-kupista d:hen ja imetyksen jälkeen palautuivat noin c:ksi. Imetin 8 kk ja tulin 4 kk kuluttua uudelleen raskaaksi. Uusi raskaus ja imetys eivät muuttaneet kuppikokoa ja sama c säilyi, vaikka rinnat toki olikin täyteläisemmät imetyksen aikana. Imetyksen lopetin taas 8 kk jälkeen ja silloin rinnat hieman pienenivät. Olivat ehkä reilu b tai pieni c. Nyt kun imetyksen lopettamisesta on kulunut puolisen vuotta, niin taas olen lähtötilanteessa eli b-kupissa.

näin täällä
Lapsia kaksi ja molempia imetetty 9kk. Alunperin olin b-kuppia, imetysajan c ja nyt a-kuppikin vähän reilu. Oikeastaan pelkät nahat jäljellä, ja ihokin niin ihanan arpinen... :\|

Minä ennen kokoa a ja imetyksen alussa c. Nyt sitten 1 v ja 3 kk imetettyäni ovat valahtaneet b-kupit eli ketunnokat =). Kaverin kans vitsaillaan aina, että lähdetäänkö Tallinnaan ottaa silikonit. Ei ne ainakaan mulla samanlaisina oo pysyneet kuin ennen lasta.

Meitsi
Meitsillä oli kuppia C (koko) ennen.
En ossaa sannoa kasvoiko raskausaikana. En siirtynyt kupppiin D vaan kiristin niitä c kupilla.
Immettäessä sama juttu.
imetyksen lopetuksen jälkeen ne vähän lerpsahti, mutta ei pahasti. edelleen koko c
Saa nähä miten käy jos laihdutan että lerpsahtaako enemmän. Jäi muutama liikakilo, ei monta.

Pyrystiina
Mulla oli ennen raskautta a-kupit. Ei juurikaan kasvaneet raskauden aikana. Imetyksen alussa olivat c ja vuoden imetyksen jälkeen b. Kun lopetin imetyksen rinnat palasivat melkein ennalleen.

Joo ennen raskautta oli b, ja imetyksen aikana f. Ja voitte varmaan kuvitella millaiset nahkapussit nää rinnat nyt on.. Jos jollain on vinkkejä saako niitä kiinteytettyä millään (vaikka ei kai se nahka siitä kiinteydykään...?) niin otan kiitollisena vastaan! ;)

No C:stä kasvoi DD:hen ja tossa välissä kävi (lasten välissä) B:ssä...ja vielä on imetys käynnissä ja nyt on D...että saapi nähhä kun tää tästä loppuu, että tuleeko taas B vai jopa A nahkalipareet :\| :D !

haamu
Kauonko kuluu aikaa imetyksen lopettamisesta että on jäljellä "nahkat" tai "tyhjät pussit? että tietäis olla ostamatta enää uusia rintsikoita ja ootella vaan että entiset sopii, jos sopii...

Yhteistyössä