Rinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anni

Vieras
Mitä mieltä olette miehet siitä, jos naisella ei ole lainkaan rintoja? Siis jos niitä ei ole kehittynyt syystä tai toisesta tai ne ovat todella pienet, vaikka kyse on aikuisesta naisesta?

Anni, mitä mieltä olet itse? Naisessa tärkeintä on, että hän on sinut itsensä kanssa. Arvostaa itseääm ja arvostaa muita arvomaailman perusteella. Kaikki muu on pinnallista ja ohimenevää. Sitäpaitsi pienet, kiinteät rinnat ovat paljon kiihottavammat kuin riippuvat läskitissit!

Jos pienet rinnat on hoikassa ja sorjassa varressa, niin nehän ovat tosi viehkot. Eihän hoikalle sirolle naiselle isot edes sopisikaan.

Hoikka pienirintainen nainen on niin ihanan tyttömäinen vielä ikääntyessään. Ah ...

Älä tyttö sure, sillä pienet rinnat on seksikkäät siinä missä isotkin. Pidä ittes hoikkana, niin ei kukaan mies edes huomaa, että sulla on pienet rinnat.

Jos nännit nöpöttää hyvin, niin se on jo seksikästä. Eivätpähän pikkurinnat ainakaan roiku.

Tärkeintä että olet itse sinut itsesi kanssa.
ja voin sanoa että jos nainen muuten ihana
niin vaikka ei lainkaa rintoja.
Tosin en dikkaa isoja rintoja joten olen kai jäävi?

-mici-

PS. Miksi pieni rintaiset ei uskalla antautua nautinnon valtaan. Jos niiitä yrittää lähestyä he karttavat!!

Kyllä minä pidän enemmän naisista joilla on upeat sääret ja yleensä pienirintaisilla on sellaiset. Lyhyet hameet ja mustilla nyloneilla verhotut sääret saavat varmasti yhtä paljon huomiota kun isohkot rinnat. Loppujen lopuksi tärkeintä on että saa olla terveenä oli sitten millaiset rinnat, mulkut, ym. tahansa.

Kyllä kumppanin arvostus pitää rakentua muille ominai-
suuksille. Jos yhteiset jutut ovat daisarin koosta kiinni
tai kullin paksuudesta, ei moiseen suhteeseen kannata
ryhtyä.

Hei Anni,
Itse katson naista kokonaisuutena, en pelkästään kuppikokoa. Pienet rinnat voi olla hyvin kiihottavat ja täydelliset, ihan kuten isommatkin. Kannattaa olla omasta kehostaan ylpeä, on se millainen vain! Aina löytyy valittajia ja arvostelijoita, sellaiset kannataa jättää omaan arvoonsa:-)

No okei, sanotaan että, rinnat tekevät naisesta naisen, mutta ei ole mikään ongelma seurustella sellaisen naisen kanssa, mutta uskon että, P.M.M.P:llä on paljon suurempia ongelmia

...mutta jätetään se nyt sanomatta kummasta P.M.M.P:sta on kyse, ja niitä vaihtoehtojahan on

Jos pienet rinnat on kuin piste iin päälle hoikassa kropassa, niin nätit ja ihanat sekä tärkeintä kuitenkin on se että nainen on sinut itsensä kanssa niin 1)
miksi salarakkaat sitten vetävät täydet katsomot miehiä? 2)miksi melkein kaikki mallit, julkkikset ottavat silikonit?
3)miksi kaikilla playboy tytsyillä on silikonit tai isohkot rinnat?
4)miksi isot hiukan riippuvat rinnat ovat hirveät jos nainen on sinut itsensä kanssa?

Taidat vaan mielistellä kaikkia, isotissiselle väität että iso on kaunista ja pikkutissiselle että pieni on ihaninta...just joo.

Kuule Anni se on samantekevää minkä kokoset on kunhan ne on terveet.Minulla on isot 90e ja olen tyytyväinen kokoon ja en häpeile vaan kuljen tissit pystyssä hyvissä rintsikoissa joita saan kylläkin kalliilla hinnalla liivikaupasta,siis koko maksaa markettien halvat ei käy meikäläiselle kun tissit roikkus muuten.