Rinnat raskauden aikana !!

Moi kaikille.. tietämättömyyttäni haluaisin kysellä kokemuksen omaavilta jo lapsen saaneilta eetä onko ihan normaalia että rinnat alkavat erittää raskauden alkuvaiheessa.?? erite on osittain kirkasta ja vähän maitimaista välillä.. täysin hajutonta eikä rinnat ole enää arat eivätkä kuumota joten olettaisin ettei kuitenkaan tulehduksesta ole kyse.. olen 14 viikolla vasta ja siksi asia minua ihmetyttää kun eikö yleensä maidon tuotanto ala ihan raskauden viime metreillä.. olen itsekseni miettinyt että kyllä kai se jotenkin liittyy maitotiehyeiden avautumiseen mutta haluaisin saada varmuutta asiasta. =)
 
Itekkin kun tätä poikaa ootin niin kaiken tiedon luin minkä käsiini sain.. :whistle: Heti kun tuli jotain ihmeellistä ni eikun plussalle tai muualle nettiin eti kaikki tieto mitä löyty :D Onnea raskaudesta =)
 
Mulla on viikkoja 23 ja nyt on alkanu tulee rinnoista eritettä ja ehkä on vähän rintoja kuumottanutkin. Onko tää siis ihan normaalia? En ole koskaan kuullu että raskauden aikana rinnoista tulisi eritettä. Tää on siis mun eka lapsi.Tuleekohan tuota eritettä iha loppuun saakka, sitähän joutuu kohta alkaa käyttää jo liivinsuojia!:D
 
Mulla tulee eritettä rinnoista enkä edes vielä tiedä jos olen raskaana. Erite on juuri sellaista mitä mami89 kuvaili. Pelottaa ihan kamalasti jos se onkin jotain vaarallista.. Miten muka nyt jo voisi olla?? Mun pitäis testailla vasta joskus 5.11..
 

Yhteistyössä