rinnat imetyksen jälkeen

Kauan kestää että rinnat palautuu normaliin muotoonsa imetyksen loputtua?
Nyt on pari päivää viime imetyksestä ja toinen rinta on ihan kivi kova,pitääköhän tästä kärsiä nyt kuin kauan?
Toinen rinta on jo normaalis kuosis,mutta en ole siitä imettänytkään pitkiin aikoihin paitsi ehkä kerran päivässä.

mulla näin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2006 klo 09:54 vieras kirjoitti:
Kauan kestää että rinnat palautuu normaliin muotoonsa imetyksen loputtua?
Nyt on pari päivää viime imetyksestä ja toinen rinta on ihan kivi kova,pitääköhän tästä kärsiä nyt kuin kauan?
Toinen rinta on jo normaalis kuosis,mutta en ole siitä imettänytkään pitkiin aikoihin paitsi ehkä kerran päivässä.
Muutama päivä ja sitten yhtäkkiä huomaat että tissi on hävinnyt :D

Mulla meni viikossa kova tunne pois. Lopetin imetyksen kuin seinään, enkä pumpannut ollenkaan.
Nyt imetyksestä on jo kohta vuosi, tuntuu että rinnat on edelleen rinnat, vaikka olisi voinut hiukan pienentyäkin. :kieh:

Imetin 1v2kk. Rinnat kovat ja pahkuraiset ja tosi ikävän tuntuiset pari viikkoa. Hain jo neuvolasta lääkäriltä reseptin, jolla maidon tulo loppuu. Tällä kertaa se auttoi, siis pelkka reseptin haku. Seuraavana päivänä olin menossa hakemaan lääkettä apteekista, niin olo oli jo huomattavasti helpottuneenpi.
Eli kovin on yksilöllistä! :)

Minä lypsin vielä pari kertaa käsin enimmän maidon pois seuraavien päivien aikana, jotta sain tukalan tunteen helpottamaan. En lypsänyt koneella, koska ajattelin, että se kiihdyttäisi maidon tuloa. Imetin 1 vuoteen.

Yhteistyössä