Rinnasta vieroitus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vain

Vieras

Sellaista kyselisin, että oisko kellään kokemusta/vinkkiä kertoa miten vieroittaa vauva rinnasta, alkaa olla itellä jo sellainen olo että ei enää jaksa imettää kun tissit ei kestä puremista. Oon kokeillut tissin sijaan antaa pulloa, tuttia, kaikkea mahollista ja tuntuu et mikään ei auta...
Olisi ihana asia, jos jollain olisi antaa vinkkiä! Kiitos!

Minkä ikäinen vauva on kyseessä? Osaisiko juoda esim. nokkamukista? Itse sain puremisen loppumaan sillä, että otin rinnan pois vauvan suusta heti, jos puri tai vaikutti siltä, että kohta puree. Ja kyllä kovasti karjaisinkin, sillä sattui niin kamalasti. Vauva oppi, että jos puree, niin tarjoilu loppuu. Siihen loppui puremiset. Kun huomaa, että vauva on kylläinen ja vain "leikkii" rinnalla, niin kannattaa lopettaa sillä kertaa. Puree helpommin, kun ei ole enää niin kova tarve saada mahaansa täyteen.

lakkas ite imemästä n.11,5kk ikäisenä. Sitä ennen musta oli tuntunut jo ainakin kuukauden, ettei se sieltä enää mitään maitoa saanut, kunhan lutsutti...

tohon puremiseen meillä auttoi, kun sanoin napakasti EI ja tökkäsin vauvaa (älkääkä nyt pliis käsittäkö tätä väärin...)

Yhteistyössä