Rinnasta löytyi taas kyhmy..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap...:(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ap...:(

Vieras
Hei!

Olen 22-vuotias kolme vuotiaan tytön äiti. Löysin eilen oikean rinnan yläpuolelta rintakehän kohdalta soikean muotoisen, kipeän pahkuran. Olen taas kuin maani myynyt..

Kun olin 19-vuotta, minulta ultrattiin vasemmasta rinnasta löytämäni pieni pahkura eikä siinä löytynyt mitään. Vuonna 2009 maaliskuussa minä läysin vasemman rintani yläpuolelta rintakehän kohdalta samanlaisen kipeän pahkuran ja kävin senkin kuvauttamassa ultraäänellä ja se radiologi sanoi, ettei ole mitään hätää, minun rinnat ovat vain niin muhkuraiset että niiden pattien kohta saattaa aina vaihdella vaikka kuukautiskierron mukaan. Sitten rauhoituin ja patti suli aikanaan itsestään pois. Nyt sitten olen taas kauhuissani ja mietin, että taasko pitää kolmannen kerran mennä ultraukseen? Näin nuorille ne ei kuulemaa mammografiaan laita. Lääkäri on todennut mulla mastopatiaa ja minulla onkin erityisesti ennen kuukautisia kamalan kipeät rinnat, siis ihan järkyttävän kipeät. Kun kuukautiset alkaa, kipu loppuu mutta pian taas alkaa kipuili joka on huipussaan ennen menkkoja.

Tuntuu etten jaksa tätä ramppaamista ja epätietoisuudessa elämistä. Onko rintasyöpä patti yleensä kipeä? Tarkkailen rintojani aika usein.. Mietin, onko tämä imusolmuke joka olisi turvonnut. Olin tässä aika kipeä viikko sitten.. Nyt kun olen taas rämplännyt tuota pahkuraa se on mennyt tosi kipeäksi.

Voisiko joku neuvoa? Lääkäri se on taas varattava ainakin.

minäkin löysin ja etsin sinun ikäisenä patteja,ja ramppasin lääkärissä,ja minulla on mastopaattiset rinnat.jälkeenpäin olen ajattelut että se oli jotakin masennusta.kuvittelin vähän väliä kuolevani rintasyöpään,kun niitä patteja ja muhkuroita löysin.enää en edes tutki,tai no silloin tällöin,mutta en välitä nuista muhkuroista..

Yhteistyössä