rinnanpäät valkoiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahden mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kahden mamma

Vieras
Mistä voisi johtua kun rinnanpäät on valkoiset koko ajan?
Olen kahden lapsen äiti ja nuorimmainen on nyt vähän päälle vuoden ja en ole imettänyt enää pitkään aikaan.viime imetyksestä on jotain 8kk aikaa ja rinnanpäät oli silloin viimeksi valkoiset.
nyt on muuttuneet kokonaan valkoisiksi taas.
ekaksi epäilin raskautta,olemme käyttäneet ehkäisyä ja menkat oli vasta viime viikolla joten mistä johtuu noi rinnanpäät et on valkoiset?
eipä ole mitään raskausoireitakaan,kummassakin ollut heti kauhea oksentelu aamusta jo ja nyt ei ole sellaista oloa yhtään.
onko kellään muulla rinnanpäät valkoiset jotka ei ole raskaana?
testinkin tein ja se oli negatiivinen.

kun ei minulla yleensä ole ja nyt on koko ajan.

en tiedä täsmälleen mitä tarkoitat valkoisilla rinnanpäillä, mutta välillä kyllä nännini päät muuttuvat valkoisiksi (aina yhtä pelottavan näköistä) sitten puristelen niitä vähän ja ne muuttuvat taas vaaleanpunaisiksi. Itselläni ilmeisesti siis johtuu varmaankin siitä ettei veri kierrä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en tiedä täsmälleen mitä tarkoitat valkoisilla rinnanpäillä, mutta välillä kyllä nännini päät muuttuvat valkoisiksi (aina yhtä pelottavan näköistä) sitten puristelen niitä vähän ja ne muuttuvat taas vaaleanpunaisiksi. Itselläni ilmeisesti siis johtuu varmaankin siitä ettei veri kierrä.

kiitos :)
tämä helpotti mieltäni ja koittelen itsekkin puristella jospa väri tuosta muuttuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja kahden mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja t-06---p-08:
Käytätkö jotain lääkkeitä?

vasta söin virtsatulehdus kuurin,mutta muuten en käytä mitään vakituisesti.
joskus särkylääkettä,muuten ei mitään.

Olen kuulut, että joissakin lääkkeissä (lähinnä kai masennuslääkkeissä???) haittavaikutuksena voi olla jopa maidon tulo.

Alkuperäinen kirjoittaja kahden mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

kiitos :)
tämä helpotti mieltäni ja koittelen itsekkin puristella jospa väri tuosta muuttuisi.

Haluaisin vielä sanoa sen, että voihan sitä lääkäriltä kysyä että onko siinä jotain omituista, itse en tätä asiaa ole sen suuremmin miettinyt koska luulin että kaikilla tapahtuu sellaista. Eli luulen että se on normaalia, mutta voit vielä varmuuden vuoksi kysyä lääkäriltä jos haluat.