Rinnan ympärys 73 cm, mutta koko 70 on liian iso silti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 65C
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
6

65C

Vieras
Eli ennen käytin kokoa 75A, mutta koska se koko ajan nousi ja liikkui, siirryin kokoon 70B, mutta tuntuu silti, että tämäkin mitta on liian löysä, vaikka kiinnittäisin sen viimeisiin hakasiin. Pitääkö mun nyt ruveta etsimään 65C kuppeja?? Kuppikokojakin olen koittanut, ja kuppi on siis ihan sopiva, 70A on liiaan pieni, ja 70C taas liian iso.

Todella rasittavaa, miten tää edes voi olla matemaattisesti mahdollista?

Osta vähän laadukkaampia ja tukevampia liivejä. Halvat venähtää tosi nopeasti, laadukkaammat pitää muotonsa paremmin. Jos rinnanympäryksen ottaa liian pienen suhteessa omaan kehoon, rinnat menee liian liki toisiinsa suhteessa siihen miten niiden pitäisi mennä, jolloin rintaliivit ei enää istu yhtä hyvin.

Eli ennen käytin kokoa 75A, mutta koska se koko ajan nousi ja liikkui, siirryin kokoon 70B, mutta tuntuu silti, että tämäkin mitta on liian löysä, vaikka kiinnittäisin sen viimeisiin hakasiin. Pitääkö mun nyt ruveta etsimään 65C kuppeja?? Kuppikokojakin olen koittanut, ja kuppi on siis ihan sopiva, 70A on liiaan pieni, ja 70C taas liian iso.

Todella rasittavaa, miten tää edes voi olla matemaattisesti mahdollista?

liivit on tehty joustavasta materiaalista, eli antavat periksi päällä. jos on kovinkin heppoisesta materiaalista tehty, niin eivät tunnu niin tukeville ja antavat enemmän periksikin. siksi mittaus antaa vaan osviittaa. eri mallit saattaa olla myös mitoitettu vähän eri tavoin, eli toisiin on otettu enemmän venymisvaraa kuin toisiin..

[QUOTE="Jonna";23836985]Miksi et osta sitten kokoa 65?[/QUOTE]

Koska en ole löytänyt. Mulla on kuitenki rinnat ja joka paikassa 65 koossa löytyy vaan A tai B - kupissa.

Olen käynyt monissa eri erikoisliikkeissä ja myyjänkään avulla ei sopivia löydy.

"75A ja 70B on aika lailla ympärykseltä sama koko. MIksi et ottanut 70A kokoa. Jos tarvit B -kupin niin sitten 65B."

Skeidaa. 75A:n rinnakkaiskoko on juurikin 70B, ja 70B:n 65C. Kun ympärysmitta pienenee, niin kuppikoko suurenee, jolloin kupin tilavuus on sama noissa kaikissa koissa, A75, B70 ja C65, vain ympärysmitta muuttuu.

vieras, kysymyshän ei ollut siitä, vaan että se koko 70 tuntuu liian väljältä myös, vaikka ympärysmitta on 73. Jos otan koon 65, niin silloin liivien ympärys on jo 12cm pienempi kuin oma ympärysmittani. Ihmettelen vain, että kuinka tää on mahdollista. Ja löydänkö ikinä sopivia liivejä.

Eihän se senttimitta rintsikan koossa kerro rinnan ympärysmittaa eikä sillä ole mitään tekemistä rintojen koon kanssa (kuppikoko määräytyy rintojen koon mukaan), vaan mittaa sun ympärysmitta rintojen alta! Ostat sitten sen senttimääräiset liivit ja kuppikoon rintojen koon mukaan. Yksinkertaista.

Rintaliivikoko mitataan rintojen alta. Kirjoitit, että rinnanympärys 73, oletko mitannut tuon siis rintojen "päältä"?
Mene kunnolliseen liivikauppaan, ja jos olet epävarma, niin ota se myyjä koppiin mukaan ja saat varmasti sopivat liivit.

vieras, kysymyshän ei ollut siitä, vaan että se koko 70 tuntuu liian väljältä myös, vaikka ympärysmitta on 73. Jos otan koon 65, niin silloin liivien ympärys on jo 12cm pienempi kuin oma ympärysmittani. Ihmettelen vain, että kuinka tää on mahdollista. Ja löydänkö ikinä sopivia liivejä.

Se nyt vain on mahdollista.
65 on se rinnakkaiskoko ja se sun täytyy ottaa, sillä isompaa ympärystähän sä et voi edes ajatella.

Kyllä sä sopivat liivit löydät.Mee liikkeeseen niin ne tietää mitä etsiä, ja löytävät just sun pvelles sopivat liivit.

Eihän se senttimitta rintsikan koossa kerro rinnan ympärysmittaa eikä sillä ole mitään tekemistä rintojen koon kanssa (kuppikoko määräytyy rintojen koon mukaan), vaan mittaa sun ympärysmitta rintojen alta! Ostat sitten sen senttimääräiset liivit ja kuppikoon rintojen koon mukaan. Yksinkertaista.

Voi huoh. Siis kyllä mä nyt tajuan, että liivien ympärysmitta mitataan rintojen ALTA. Mutta kun se on 73 cm, ja liiveissä koko 70 on liian VÄLJÄ ja liikkuu ylös alas! Kuppikoko määräytyy joo rintojen mukaan, mutta esim. 75A on kupiltaan ihan erikokoinen kuin 100A, jos et tiennyt.

riippuu ihan mallista mitkä istuu, mullakin monet 70B on liian löysät, toisissa taas 70B kupit on liian isot, toisissa pienet...kunnon liiviliikkeeseen vaan kokeilemaan kaikki mallit läpi. Kun kerran löytää ne hyvät niin on tulevaisuudessa helpompi ostaa uusia liivejä.

Mulla ympärysmitta rintojen alta n.98cm ja liiveissä on ympärysmitta yleensä 90, yksissä on 85. Eli on mullakin iso ero ja silti liivit on just hyvät päällä.

Yhteistyössä