Rinnan kutina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
kutiaako muilla rinta /rinnat?
Olen yksi rintasyöpäpelkoinen ja saanut tästä kuukausien tuskan ja vaivan. Mulla on aiemminkin ollut sama pelko ja sen vuoksi käynyt 2 vuoden välein ultraäänessä.
Toinen rinta siis ikään kuin kutiaa välillä. Ei niin että pitäis edes raapia ja tunne menee äkkiä ohi.Mitään kyhmyjä ei ole,iho kunnossa. Olen käynyt nyt 6kk aikana jo kolmella eri lääkärillä,gynellä myös ja rinnat on kuvattu viimeksi alkukesästä. Viimeisin lääkäri sanoi että ”korvien välissä” vika,pelkoni aiheuttaa oireet.Voiko olla? Mietin lakkaamatta tätä asiaa ja ahdistaa. Mulla todella on taipumusta pelätä sairauksia,ollut aina. Tässä juuri mietin,mennäkö huomenna taas ultraääneen ja mammoon (200€) jotta sais mielenrauhan.

No kuulostaa siltä, että se lääkäri oli oikeassa, ja vika on päässäsi.
Kyllähän nyt joka paikka välillä kutiaa, joten luultavasti vain tarkkailet kehoasi liikaa ja hysteerisesti, joten alat kuvitella kaikenmoista.

^ kiitos ,tätä olen paljon pohtinut mutta voiko todella olla näin että saan oikeasti oireet kun mietin asiaa jatkuvasti? Koska se kutinan ”tunne” on oikea, sitä en voi kuvitella. Tiedostan että pelkoni on mennyt överiksi ,siksi kyselen tukea täältä miltä tämä kuulostaa muiden korviin..

Mulla on kutissut toinen tissi kohta yli kymmenen vuotta, tutkittu on molemmat rinnat mammossa ja ultrassa, ei oo löytyny mitään.

Hajusteet varmaan syynä, mut se on uskonasia taas.
Sulla pau la taas menee pointti ohi.
TOISEN rinnan kutinasta on kyse. Jos ois kemikaalit kyseessä niin molemmat kutiais.

Rinnan toispuoleiset oireet herättää monissa epäilyksiä, mut ei ne epäilykset onneks usein merkkaa syöpää.

Yhteistyössä