Rillipäille g:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karkkinaama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ostin puolisen vuotta sitten Specsaversista.
Sain siis kahdet lasit ja hintaa oli muistaakseni noin 200 ?. Mutta mulla on tosi huono muisti, joten voisin sanoa että hinta oli 100 ja 200 euron välistä.
:ashamed:
:)

Silmäasemalta. Olisko olut 500 pintaan?
Mulla on ohuiksi hiotut linssit kun sen verran vahva likinäköisyys.
Mun linnssejä ei mitkään tarjoukset kata :/

Mutta tuttu on optikkona tossa liikeessä niin sain vähän alee.

Ei varmaan auta mun viimeisimpien lasien ostopaikka sua. :D Mä nimittäin ostin nämä lasit Fuengirolasta Espanjasta. Silmälasit ja aurinkolasit vahvuuksilla vain 160?. B)

EN muista, mihin ketjuun kuuluu, Optikko Lintukorvelta kuitenkin.:)

Viiskymppiä maksoi, kävi suoraan samat linssit vanhoista prilleistä uusiin pokiin. Ees hioa ei tarvinnu. Tuli vähän sellain pakko-osto, ku mukula vääns edellisistä sangan irti, ja sitä ei takasin enää saanu.

Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:
ostin viime keväänä specsaversiltä, maksoi 230e kahdet lasit, toisessa heijastuksen esto
Favopticilta ostin sitä ennen mutta ne kesti vain 2kk.

Mies väittää että varastovahvuuksiin ei kuulu hajataittolinssit.
Eli oiskos kellään tietoa mitä Specsaversilla maksais jotkut peruslasit miehelle?
Ei siis mitään trendilaseja vaan ihan peruspokat.

Nyt syksyllä uusin Tähtioptikolla lasit, kun entiset hajosi jo ihan osiin. 120e maksoi. Mullakin on toisessa yli -5 vahvuus ja toisessa vajaa -4 sekä hajataittoa, eli erikoishionnat tuli myös, ettei ole ihan pullonpohjat. Ja sain siis pelkkien linssien hinnalla, kun pokat oli 100% alennuksessa :D Oli alunperin 200e pokat... :whistle:

Sieltä mistä saa S-market pisteitä.. En muista nimeä. Mut siinä nimessä on iso lilan värinen E-kirjain muistaakseni ja noin 350e maksoi alennusten kanssa, pokat tais olla -70% tai jotain vastaavaa..

Yhteistyössä