Rikosilmotuksen tekemisestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Joku vain...:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Mites M muuten?

Heh

No sori, en tarkottanut pahalla.

Juu en mä sillä sitä ottanutkaan :D Huvittaa vaan et pitää tolleen salaperäisesti kysellä ilmeisesti siskostani(?)kertomatta kuka itse olet..Et ilmeisesti kovin hyvä tuttu kun et tiedä et M:iä on aika monta :D Niin en mä sit viitti vastatakaan tuohon..

Juu en mä sillä sitä ottanutkaan :D Huvittaa vaan et pitää tolleen salaperäisesti kysellä ilmeisesti siskostani(?)kertomatta kuka itse olet..Et ilmeisesti kovin hyvä tuttu kun et tiedä et M:iä on aika monta :D Niin en mä sit viitti vastatakaan tuohon..

Isosiskoasi tarkoitin, en tytärtäsi ;) En viitsi näin julkisesti kovin tarkkaan kirjoittaa, ei olisi hyvien tapojen mukaista mielestäni.

Isosiskoasi tarkoitin, en tytärtäsi ;) En viitsi näin julkisesti kovin tarkkaan kirjoittaa, ei olisi hyvien tapojen mukaista mielestäni.

M:iä on vieläkin enemmän.. :D

Sitä kannattaa kysyä häneltä itseltään.. Mua ei vois vähempää kiinnostaa..

Yhteistyössä