Rikosilmotuksen tekemisestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Onko teillä kokemuksia, kuinka pitkälle kantaa rikosilmoitus pahoinpitelystä jossei periaatteessa mitään näkyvää todistetta ole?

Siis nyt teki mun isosiskon miesystävä viimesen virheensä! Väänsi mun 17v pikkusiskon kättä niin että luultiin että on vähintään murtunut.. Eka se paiskas siskon seinää päin, sitten oli nyrkki pystyssä, jolloin sisko kerkes ottaa ranteesta kiinni ja silloin väänsi siskon ranteen.. Käytiin röntgenissä, ei ollut murtunut mutta kipsasivat kuitenkin. Kuulema hyvä hoito kipeälle ranteelle. Lääkäri suositteli tekemään kuitenkin rikosilmotuksen. Ajattelin mennä mukaan kyttikselle huomenna, mutta mihin tämmöset yleensä johtaa? Kai se jotenkin edesauttaa asioita kun on tällä mulkulla monta muutakin juttua taustalla..

mitä järkeä tehdä edes ilmoitusta jos kerran aikoo olla yhdessä kuitenkin.. ei se siitä ilmoituksesta valitettavasti mitään opi...

ja näyttöähän on tuo vammautunut käsi josta lääkärin lausunto?

Alkuperäinen kirjoittaja .:
mitä järkeä tehdä edes ilmoitusta jos kerran aikoo olla yhdessä kuitenkin.. ei se siitä ilmoituksesta valitettavasti mitään opi...

Jos luet vaikka tarkemmin...

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja .:

Jos luet vaikka tarkemmin...

niin? luin sen uudelleen enkä silti nyt tajua.. haluaako isosiskosi tehdä ilmoituksen vai te muut?

Isosisko on alkkis, niinkuin tää mieskin..Mies istui hetki sitten huikeet 2kk kun oli puukottanut isosiskoani reiteen. Aina vaan ovat yhdessä. Toivon oon menettänyt jo ajat sitten isosiskoni suhteen, mutta nyt todella teki pahan virheen kun kajos mun pikkusiskooni. Eipä oo aiemmin mahdettu mitään kun isosisko ei ole halunnut syytteitä nostaa jne.. Mutta nyt tuo et pikkusiskoa satutti ja hän sentään haluaa ilmotuksen tehdä..

Niin ja ei luojan kiitos heillä oo lapsia..

mun mielestä näyttöä on tuo että käsi on kipsattu. Lääkäri on varmasti papereihin jotain kirjannut ylös.

ja poliisit uskovat varmasti kun kerta on väkivaltataustaa enemmänkin.

Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiä!:
mun mielestä näyttöä on tuo että käsi on kipsattu. Lääkäri on varmasti papereihin jotain kirjannut ylös.

ja poliisit uskovat varmasti kun kerta on väkivaltataustaa enemmänkin.

Juu todella toivon näin..Yöhön asti istuttiin päivystyksessä, nyt vain odottelen et pikkusisko heräilee niin lähden hänen mukaan poliisiasemalle, jos saatas se jätkä kerranki vastuuseen..

Alkuperäinen kirjoittaja yksinkö:
Miksi kävi käsiksi tähän?
ja hyvä kun nosti juttua.

Pikkusiskoni asuu äidin kanssa. Isosiskolla ja sen miehellä ei tällä hetkellä asuntoa, niin äiti luvannut et saavat olla heillä kunhan ovat juomatta ja möykkäämättä.. Pikkusisko oli tullut kotiin ja isosisko ja sen mies kahdestaan sielä dokailivat. Pikkusisko komensi et nyt sitten pihalle.. Pistivät ilmeisesti viimeseen asti vastaan.. Oli tönäissyt eka pikkusiskoa, joka lensi seinää päin. Kun pikkusisko nousi, oli tää jätkä nostanut nyrkin pystyyn. Pikkusisko ottanut sen ranteesta kiinni välttääkseen iskun, niin oli mies vääntänyt pikkusiskon ranteen.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Poliisiasemalle vaan. Onhan siskollasi käsi kipsattuna, lääkärinkäynti takana ja useampia todistajia tapahtumalle.

Juu pikkusiskolla todistajana kaksi kaveriaan, isosisko nyt tuskin mitään todistaa.. Kieltää varmaan kaiken. Mutta eiköhän ne poliisit tiedä. Miehellä takana mm.isosiskon reiteen puukotus, josta isosisko ei vaatinut äijälleen mitään. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja yksinkö:
Miksi kävi käsiksi tähän?
ja hyvä kun nosti juttua.

Pikkusiskoni asuu äidin kanssa. Isosiskolla ja sen miehellä ei tällä hetkellä asuntoa, niin äiti luvannut et saavat olla heillä kunhan ovat juomatta ja möykkäämättä.. Pikkusisko oli tullut kotiin ja isosisko ja sen mies kahdestaan sielä dokailivat. Pikkusisko komensi et nyt sitten pihalle.. Pistivät ilmeisesti viimeseen asti vastaan.. Oli tönäissyt eka pikkusiskoa, joka lensi seinää päin. Kun pikkusisko nousi, oli tää jätkä nostanut nyrkin pystyyn. Pikkusisko ottanut sen ranteesta kiinni välttääkseen iskun, niin oli mies vääntänyt pikkusiskon ranteen.

no voi jumalavita..noh hyvä juttu et on silminäkijät asialle.
toivottavasti äitis ei ota niitä enää nurkkiinsa,tai tota miestä ainakaan.

Hyvä että teette ilmoituksen!

Alkoholistien suojeleminen ei auta mitään, toivottavasti äitinnekin sen ymmärtäisi. Siinä asettaa vain koko muun perheensä vaaraan, ja haluamattaan tukee alkoholistin riippuvuutta muista / vastuuttomuutta.

Oma isoäitini tukee minun äitini alkoholismia täysin antamalla kaiken anteeksi, antamalla ruuat ja rahaa antaa aina kun pyytää. Sanoo totta kai, että alkoholiin sitä rahaa ei saa laittaa, mutta siihenhän se menee. Riippuvainen on riippuvaisempi päihteestään kuin siitä, että pitäisi lupauksensa läheisilleen.

Suosittelen Al-Anon ryhmää teille sivustakärsijille :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyvä että teette ilmoituksen!

Alkoholistien suojeleminen ei auta mitään, toivottavasti äitinnekin sen ymmärtäisi. Siinä asettaa vain koko muun perheensä vaaraan, ja haluamattaan tukee alkoholistin riippuvuutta muista / vastuuttomuutta.

Oma isoäitini tukee minun äitini alkoholismia täysin antamalla kaiken anteeksi, antamalla ruuat ja rahaa antaa aina kun pyytää. Sanoo totta kai, että alkoholiin sitä rahaa ei saa laittaa, mutta siihenhän se menee. Riippuvainen on riippuvaisempi päihteestään kuin siitä, että pitäisi lupauksensa läheisilleen.

Suosittelen Al-Anon ryhmää teille sivustakärsijille :wave:

Niin no.. munkin äiti on alkoholisti... :hug:

Yhteistyössä