V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Alkuperäinen kirjoittaja :):Lähisukulaiset pukeutuvat kaukaisia sukulaisia/tuttavia paremmin. Heidät pitäisi erottaa vaatetuksestaan.
Pannassa olevat värit (yksistään): musta, valkoinen ja pastillinsävyt.
Pastillin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mä oon jostain syystä käsittänyt että kokomustat vaatteet on etikettivirhe häissä. Toisaalta, enhän mä ees ole kokomustissa kun kerran on tuota beige/kultaa mukana.
Häävieraissa on osa suomalaisia, osa ruotsalaisia ja osa islantilaisia. Morsian on suomalainen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No vähän tätimäinen. Siis tuo kokonaisuus, laukku, huivi ja mekkokin. Mekko on juuri sillä rajalla onko liian arkinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:Tykkään tosi paljon![]()
Kaunis kokonaisuus. Saako udella mistä olet hommannut?
Alkuperäinen kirjoittaja aakenus:Hyvä on. Oletko paljon laihtunut?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sopisko siihen päälle joku bolero?
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Alkuperäinen kirjoittaja :):Lähisukulaiset pukeutuvat kaukaisia sukulaisia/tuttavia paremmin. Heidät pitäisi erottaa vaatetuksestaan.
Pannassa olevat värit (yksistään): musta, valkoinen ja pastillinsävyt.
Pastillin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:Tykkään tosi paljon![]()
Kaunis kokonaisuus. Saako udella mistä olet hommannut?
Mä olen tuon mekon ostanut monta vuotta sitten Haloselta. Se on ollut MONESSA juhlassa mukana, asusteilla olen koittanut säätää sen sopivaksi milloin iltatilaisuuteen ja milloin mihinkin.
Laukku on tosiaan kirpparilta, maksoi 0,10? (), huivin ostin kympillä Tarjoustalosta ja kengät on Euromarketin alelaarista kympin ostos :snotty: