Rikkonaiset yöunet

Lapsi on 1v3kk ja parina viime yönä lapsi on herännyt parikin kertaa yössä. Aikaisemmin hän on nukkunut yönsä hyvin. Kulmahampaita on tulossa, voisiko johtua siitä? Vaikuttaako teillä esim. yökylässä käynti lapsen nukkumiseen?
 
Äippä vaan
Mulla on 1.7v eikä olla vielä kertaakaan nukuttu kokonaista yötä B)
Sitten nukutaan vielä vähemmän kun hampaat vaivaa tai allergia... Että no panic jos muutaman yön joudutte heräileen ;)
 
Meillä sama tilanne. Tyttö 1v5kk ja nyt parina yönä heränny ja huutanu kurkku suorana. Viime yönä heräs 2 kertaa, ekalla kerralla annoin sen huutaa omassa sängyssä ja varmaan pari minuuttia huusi ja nukahti takas. Seuraavalla kerralla ei huudosta meinannu tulla loppua niin otin viereen ja siinä pyöri varmaan 15 minuuttia ennen ku nukahti pää mun varpaitten vierellä. Tyttö välillä koluaa sormella suutaan, en sit tiedä olisko viimeset hampaatkin tulossa. Ei oo kyl koskaan ennen hampaiden tuloa itkeny. Saas nähä miten nyt yönsä nukkuu. Eipä mulla oo mitään auttavaa keinoa kun tosiaan meillä sama tilanne. Tyttö on muuten sairaalasta kotiiin tulosta asti nukkunu yönsä heräilemättä niin siksikin oon vähän pihalla et mikä nyt on.
 
Samoin.. ipanalla ikää 1v ja 9kk ja valvomiset alkoi 2 vuotta sitten marraskuussa loppuraskaudesta. Kaikki on kokeiltu ja nukutut yöt mahtuu yhteen käteen..joten eläpä hättäile vielä. Mutta ne kulmurit on melko kivuliaat kun on tulossa, varnasti valvottaa ja itkettää. Voi kuulema laittaa supon yöksi jos ihan kipeät ovat sanottiin neuvolassa.
 

Yhteistyössä