Rikkonaiset yöunet 6,5 kk:n ikäisillä!

Moikka!

Löytyykö kohtalotovereita?! Meillä tähän asti nukuttu tosi hyvin yöunet, muutama viikko menty jo ilman yösyöntejäkin. Nyt 4 yötä sitten alkoi yöt olla todella rikkonaisia, tuntuu että ei nukuta juuri laisinkaan. Tyttö pyörii ja "änisee" ja tuttia saa laittaa suuhun melko tiuhaan tahtiin, sitten saattaa aamuyöstä nukkua pari tuntia yhtenäisesti. Hampaita meillä ei vielä ole joten epäilisin että niitä voisi tehdä jo pikkuhiljaa ja se verottaa yöunia. Ja ryömimäänkin ollaan vasta opittu joten tulisiko nämä liikkumisetkin uniin!? Itse aika väsynyt kun kerkesi jo nauttia muutaman viikon täysistä öistä =) Vaikkakin totutusti tuli herättyä itse ainakin muutama kerta yössä kun siihen on tottunut puolen vuoden aikana :) Mutta pääsi kuitenkin heti jatkamaan unia. Nyt on tuttirallia ja kättä täytyy pitää tytön lähettyvillä ja hyräilyä yöllä yms. ja just ku saa ite unen päästä kiinni niin tyttö alkaa taas "änistä". Tiedän että tämä kaikki kuuluu asiaan ja tiettyyn ikään, mutta olisi kiva kuulla muidenkin vastaavia tarinoita ja kauanko yölevottomuutta on kestänyt =)
 
Meidän poika alotti 2,5kk iässä nukkumaan 10-12 tuntia yössä heräämättä, kunnes tuli plakkariin tuo 6,5kk.. siitä asti ollaan heräilty yleensä ainakin 2 kertaa yössä, toisinaan enemmän (3-6krt) ja poika viikon päästä 8kk.
Meillä ei muksu syö tuttia, mutta herää muuten vaan potkiin sängyn pinnoja ja jos minä yritän rauhottaa, huutaa vaan, jos en imetä. Mies saa vartin sylittelyllä rauhottumaan ( ei siis itke, mutta valvoo ja höpisee).
 

Yhteistyössä