rikkimennyt raha..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pia

Aktiivinen jäsen
27.05.2004
2 678
0
36
Saako pankissa vaihdettua ehjään rahaan katki mennyt seteli mistä se toinen puoli on hukassa? Miehellä hajonnu 50e taskussa ja toinen puoli hukassa, on sen verran iso raha meille että ajattelin saako sen vaihdettua ehjään :/ jos joku tietäs.

En jaksais lähteä pankkiin kysymään kahden riiviön kanssa, jos onkin turha reissu, pankkiin kumminkin matkaa

milestäni siitä täytyy olla yli 50% tallessa että saa vaihdettua ehjään. Eikä sitä käteen saa heti, ainakin mun piti kerran täyttää semmonen lappunen ja sit se seteli lähti jonnekin ja tilille ilmaantu raha myöhemmin.

• Tykkää
Reactions: Nanna85
Ok..kiitos :)

Taidan sittenkin kävellä sinne pankkiin kysymään jos vaikka sais vaihdettua/ilmaantuis tilille jossain vaiheessa :)

onkohan pankilla väliä, kelpaakohan ihan mikä vaan ?

No mitäs sitten jos se toinen puolisko löytyykin, ja senkin vie pankkiin? Sitkö saa 100e yhteensä 50 euron tilalle... :D *Suunnittelee 50 eurosten poikkileikkaamista....*

• Tykkää
Reactions: pia
Saako pankissa vaihdettua ehjään rahaan katki mennyt seteli mistä se toinen puoli on hukassa? Miehellä hajonnu 50e taskussa ja toinen puoli hukassa, on sen verran iso raha meille että ajattelin saako sen vaihdettua ehjään :/ jos joku tietäs.

En jaksais lähteä pankkiin kysymään kahden riiviön kanssa, jos onkin turha reissu, pankkiin kumminkin matkaa

Ostappa miehelle lompakko, pysyvät setelit ehjänä. :)

[QUOTE="juu";24593528]No mitäs sitten jos se toinen puolisko löytyykin, ja senkin vie pankkiin? Sitkö saa 100e yhteensä 50 euron tilalle... :D *Suunnittelee 50 eurosten poikkileikkaamista....*[/QUOTE]
Ei onnistu! Minä nimittäin sain kaverini kanssa saman älynväläyksen jo yli 30 vuotta sitten ja kokeiltiin eikä toiminut :(

[QUOTE="juu";24593528]No mitäs sitten jos se toinen puolisko löytyykin, ja senkin vie pankkiin? Sitkö saa 100e yhteensä 50 euron tilalle... :D *Suunnittelee 50 eurosten poikkileikkaamista....*[/QUOTE]

Tuon takia siitä setelistä varmaan pitäisi olla yli puolet jäljelllä...

Kyllä sen voi pystyä leikaamaan niin, että näyttää siltä kuin molemmissa puolissa olisi yli 50%

tajusin sitten käyttää googlea :D eli omaan pankkiin pitää viedä ja ne lähettää sen lippulappujen kanssa suomen pankkiin ja sieltä sitten mahdollisesti jos ne katsoo et on riittävän kuntonen, hyvittää sen tilille.

Nyt toinen tyhmä kysymys..mä vähän luulen etten täältä löydä omaa pankkia, tili avattu pikkukylän pankissa n. 500km päässä :/ kelpaakohan siis mikä tahansa säästöpankki?

tajusin sitten käyttää googlea :D eli omaan pankkiin pitää viedä ja ne lähettää sen lippulappujen kanssa suomen pankkiin ja sieltä sitten mahdollisesti jos ne katsoo et on riittävän kuntonen, hyvittää sen tilille.

Nyt toinen tyhmä kysymys..mä vähän luulen etten täältä löydä omaa pankkia, tili avattu pikkukylän pankissa n. 500km päässä :/ kelpaakohan siis mikä tahansa säästöpankki?
Ei väliä vaikka nordea tai sampo. Ihan sama mikä pankki:)

Yhteistyössä