rikkaus kun lapset eri-ikäisiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olen onnellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olen onnellinen

Vieras
huomasin juuri kuinka rikasta elämä on kun lasten ikäjakauma suuri.
Esikonen tyttö 16 v, poikaystävän kevari pihassa usein, ihana seurata sitä maailmaa.
keskimmäinen 11 v tyttö joka elää keskellä kiivainta harrastus/kaverielämää.
Kuopus 4 v poika jonka kanssa eletään ihan taas omaan elämään.
Ja kuinka hyvin lapset kuitenkin viihtyvät keskenään

Mun lapset on 4½ v ja 2½ v, ja jos (kun :whistle: ) kolmannen hommaan, niin se tulee tapahtumaan kun esikoinen on jo koulussa ja kuopuskin ehkä eskarissa.

Sitä rikkautta innolla odottelen, vaikka ei tämä elämä nytkään millään lailla köyhää ole =)

Minäkin sain juuri tietää olevani raskaana=) Esikoinen on jo kohta yhdekän vuotta, joten melkoinen ikäero tulee meillekkin... Mukava kuulla myönteisiä kommentteja suuresta ikäerosta, kun itseä hieman jännittää aloittaa kaikki alusta vaikka tätä kauan jo toivottukkin.

Meillä on esikoinen 7,5v ja kuopus 1,5v. Tavallaan ihan rikasta tää elämä näinkin, mutta jotenkin harmittaa että lapsilla sellainen ikäero ettei heidän kanssaan voi yhdessä tehdä kauheasti mitään, molemmilla jo niin erilaiset tarpeet ja intressit. Ja esikoinen aloitti ekaluonkan juuri silloin kun me elettiin "kiihkeintä" vauva-arkea eli vauva vei hirveesti aikaa ja esikoinen taas olis tarvinnt oman tukensa kuolun aloitukseen niin tuntui ettei osannu sitä aikaansa jakaa kunnolla lasten kesken.

Yhteistyössä