Rikesakoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nytkyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja ada:
Mä luottaisin siihen, että jos ihmiselle on lääkärin lausunnolla myönnetty invalappu, niin hän tarvitsee sen.

näinpä... mulla esim. kaverilla on tuo invalupa ja monet kerrat hälle on räyhätty että miks parkkeeraa esim. invapaikalle... hällä ei vaan tuo vamma näy ulospäin mutta hänet luokitellaan invalidiksi..

näin juuri...kyllä meillekin tullaan sanomaan kun pysäköidään invapaikalle. Autosta juoksee terveen näköinen kaveri suoraan kaupan ovelle ja kuskina on terveen näköinen äiti tai isä.....vaan lapselle on myönnetty pysäköintilupa joka turvaa edes jotenkin lapsen turvallisuuden samoin kanssa autoilijoiden jotka samalla parkkipaikalla ajelee....

Mä luottaisin siihen, että jos ihmiselle on lääkärin lausunnolla myönnetty invalappu, niin hän tarvitsee sen.

eli minustako nyt tuli se paha ihminen taas???
Mutta mitä sillä invalapulla tekee kun ei tähän alas saa silläkään parkkeerata, kun on pysäköinti on kielletty niin se on kielletty!! pelastustie on ja kapoinen sellainen niin ei siihen mahdu pysäköimään :headwall: :headwall: kiitos vaan taas kaikille, sainhan minä taas syyt niskoilleni kuten aina

Kirjoitin vaan oman mielipiteeni, että "luottaisin", jos siitä syyllistyit niin ei ollut tarkoitus.

etpä luottaisi enää jos näkisit tämän ihmisen kun se menee kotiin ja kun se menee kauppaan....ihan kuin kaksi eri ihmistä olisi..on se kumma kun pihasta lähtee ollaan niin vaivaista, mutta sitten 5 minsaa myöhemmin ollaan kaupan pihassa niin hyvä ettei juoksujalkaa juokse sinne peliautomaatille että kerkii ennen muita...niin onko tämä ihminen sairas? kaikki osaa teeskennellä, sehän on vissi

Lain mukaan invalidien pysäköintiluvalla SAA pysäköidä pysäköintikieltoalueelle. Kun taas pysähtymiskieltoalueelle ei saa. Näin lukee pysäköintiluvan takana. Jos sakko kuitenkin tulee, täytyy luvan haltian tehdä siitä valitus, jonka jälkeen sakko mitätöidään.

Lain mukaan invalidien pysäköintiluvalla SAA pysäköidä pysäköintikieltoalueelle. Kun taas pysähtymiskieltoalueelle ei saa. Näin lukee pysäköintiluvan takana. Jos sakko kuitenkin tulee, täytyy luvan haltian tehdä siitä valitus, jonka jälkeen sakko mitätöidään.

tässäpä tuleekin mieleen et onkohan tällä invakortin haltijalla ees oikeaa invakorttia? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:

tässäpä tuleekin mieleen et onkohan tällä invakortin haltijalla ees oikeaa invakorttia? :whistle:

Ei ole korttia, mutta työni puolesta tiedän.

Yhteistyössä