rikas kotirouva täällä.. kysy mitä haluat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jade"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24186323]Naitko miehesi vain rahan takia?
Oletko maksullinen?[/QUOTE]

maksullinen??

en nainut miestäni rahan takia. mieheni tiesi jo ennen suhdettamme, että olen jalat maassa tyyppiä ja minut on kasvatettu tavallisessa kodissa. raha ei ole elämäni tärkein asia.
en ole maksullinen.

[QUOTE="mimmi";24186343]no kerro nyt paljonko sitä rahaa täytyy miehen tililtä löytyä, että rouva voi kutsua itseään rikkaaksi ?[/QUOTE]

todella paljon. puhutaan useista miljoonista euroista.

[QUOTE="eli";24186378]sä haet rahas sossusta, saat kuussa kolmesataa ja ukkos tienaa tehtaassa kolmetonnia kuussa :D
Sori, ei sua kukaa usko :)[/QUOTE]

anteeksi, mutta en ole ikinä käynyt sossussa enkä edes tiedä missä täälä sellainen edes on.

Kohtalotoveri! Eikö ole kauheaa, kun muut kadehtivat? Ärsyttää välillä, kun voi seurustella vain muiden rikkaiden kanssa :( AIna kun puhun ihmisten kanssa, mietin, että nuokin nyt tuossa kadehtivat...

Olen sama kuin äsken. Oma mieheni haluaa, että osallistun sijoittamiseen jne. Minun pitäisi opiskella talousalaa jne. mutta kun luen mieluummin dekkareita ja muuta kaunokirjallisuutta...

Entäs teillä? Vaatiiko mies sinua osallaistumaan tai haluaisiko jakaa talousasiat kanssasi? Esim. nyt oma mieheni haluaisi myydä osan hopeasta, mutta minä olen sitä mieltä, ettei kannata.

[QUOTE="Äiti";24186554]Ei hemmetti noita joitain naisia, tulee kehumaan normaalien ihmisten pariin että ukko on rikas... ja TYHMÄ![/QUOTE]

Just tämän takia on vaikea seurustella muiden kuin rikkaiden kanssa :( Mitä vikaa siinä on, jos kehuu miehensä rikkautta? Sama se on, kehuuko huumorintajua, komeutta, mieskuntoa tai varakkuutta, yksi ominaisuus monien joukossa :O

[QUOTE="Äiti";24186581]Taitaa AP:llä vain noussut rikkaus ja merkkivaatteet sekä kusi päähän...[/QUOTE]

Ai, en huomaa mitään sellaista. Ettei vain olisi kateus nostanut päätään, kun pitää heti alkaa mitätöimään AP:tä. Kyllä ihminen voi olla mukava ja hyvä ihminen vaikka olisikin rikas. Itse olen rutiköyhä, mutta ei mulla ole mitään rikasta kotirouvaa vastaan, olisi kiva kahvitella hänen kanssaan joskus :)

"kymmeniä miljoonia euroja" no eipä nyt kauheeta määrää tollasii ihmisii suomes oo että ei tässä kovin kauaa mene selvittää kuka tuo väittää olevansa...todennäköisesti joku feikki

Hauska huomata miten taas kateus nostaa päätään joillaki... Näistä ihmisistä tuskin koskaan voi tulla rikkaita, koska he katsovat rikkaita nenänvartta pitkin. Mutta eiväthän he edes halua.

Merkkivaatteiden lisäksi, onko jotain johon erityisesti panostat kun rahan puolesta voi?

[QUOTE="jade";24186322]mielestäni rikkaalla tarkoitetaan henkilöä, jolla ei ole lainaa, talous on hyvässä kunnossa ja rahaa löytyy niin ettei siitä tarvitse murehtia.[/QUOTE]

Onpa hassu rikkaan määritelmä. Tämän mukaanhan minä olen rikas vaikka tienaan reippaasti alle köyhyysrajan :D

[QUOTE="jade";24186422]anteeksi, mutta en ole ikinä käynyt sossussa enkä edes tiedä missä täälä sellainen edes on.[/QUOTE]

Taidat olla melko sivistymätön ja tyhmä, kun et edes tiedä missä oman kuntasi peruspalvelut ovat... heh.

Yhteistyössä