j
Oisko tällaisessa pohjaratkaisussa teidän mielestämme riittävästi tilaa 5-henkiselle perheelle plus 1-2 keskikokoiselle/isohkolle koiralle? Huoneistoalaneliöt lienevät noin 120 paikkeilla.
Tätä mä aina ihmettelen. Mitä siellä sit säilytetään?Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:On varmaan muuten, muttei säilytystilaa - sitä on hyvä olla myös lämmintä, jos jotakin varastorakennusta suunnittelette.
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:On varmaan muuten, muttei säilytystilaa - sitä on hyvä olla myös lämmintä, jos jotakin varastorakennusta suunnittelette.
Niin siis luettelin nyt kaikki mahdolliset varastotilat, mutta tosiaan lämmintä varastotilaa on myös suunnitteilla ainakin tuohon autotalli/autokatos-systeemin yhteyteen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:On varmaan muuten, muttei säilytystilaa - sitä on hyvä olla myös lämmintä, jos jotakin varastorakennusta suunnittelette.
Kunnon käyttöullakko (ikkunat molemmissa päissä taloa ullakolle) suunnitteilla taloon ja sitten on suunnitteilla autotalli/autokatos + varasto vielä erikseen. Tontti meillä on hehtaarin luokkaa, joten on mietitty sitäkin, että josko joskus sitten rakentaisi pihapiiriin vielä ns. kesäsaunan ja aitan. Mutta katotaan nyt.
No meillä säilytetään laskettelusuksia ja -monoja, rullaluistimia, kypäröitä, turvaistuinta, matkarattaita, toista pakastinta, kylmälaukkua, keräyspaperikassia, työkaluja, mehumaijaa, "vaihdossa olevia" leluja, varatuoleja, vieras- ja retkipatjoja, makuupusseja, telttaa, kissankuljetuslaatikkoa, matkasänkyä, pöytäjääkiekkopeliä, koronaa,... Loputon lista.Alkuperäinen kirjoittaja joo:Tätä mä aina ihmettelen. Mitä siellä sit säilytetään?Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:On varmaan muuten, muttei säilytystilaa - sitä on hyvä olla myös lämmintä, jos jotakin varastorakennusta suunnittelette.
TOSSAHAN ON TILAA 8 HENGELLE TAI ENEMMÄLLEKKIN.Alkuperäinen kirjoittaja j:Oisko tällaisessa pohjaratkaisussa teidän mielestämme riittävästi tilaa 5-henkiselle perheelle plus 1-2 keskikokoiselle/isohkolle koiralle? Huoneistoalaneliöt lienevät noin 120 paikkeilla.
Mitenniin? Mun silmiini tossa on 4 makkaria (vanhempien makkari ja 3 lapselle jokaiselle oma huone) ja keittiö ja olkkari. Ei tonne nyt 8 mahtus millään...Alkuperäinen kirjoittaja rIKAS:TOSSAHAN ON TILAA 8 HENGELLE TAI ENEMMÄLLEKKIN.Alkuperäinen kirjoittaja j:Oisko tällaisessa pohjaratkaisussa teidän mielestämme riittävästi tilaa 5-henkiselle perheelle plus 1-2 keskikokoiselle/isohkolle koiralle? Huoneistoalaneliöt lienevät noin 120 paikkeilla.
No kun ne lapset kasvaa niin ei ne pahemmin sieltä omasta kopistaan enää poistuAlkuperäinen kirjoittaja mä:Tulisin hulluks noin pienessä talossa 5 hengen perheenä. Eihän tuolla ole tilaa millekään. Meillä tekee tiukkaa jo yli 170 neliössä ja saati kun lapset vielä kasvaa.
Näinpä Meillä on 90m2 ja neljä lasta enkä ole tullut hulluksi Enemmän hulluksi tulisin huolesta, jos jossakin huonolla seudulla pitäisi elää, vaikka tilaa sitten olisikin enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja vierass:No kun ne lapset kasvaa niin ei ne pahemmin sieltä omasta kopistaan enää poistuAlkuperäinen kirjoittaja mä:Tulisin hulluks noin pienessä talossa 5 hengen perheenä. Eihän tuolla ole tilaa millekään. Meillä tekee tiukkaa jo yli 170 neliössä ja saati kun lapset vielä kasvaa.
Ja lainaa olisi silti se 200 000e jossakin ghettossa... Ilman saunaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näinpä Meillä on 90m2 ja neljä lasta enkä ole tullut hulluksi Enemmän hulluksi tulisin huolesta, jos jossakin huonolla seudulla pitäisi elää, vaikka tilaa sitten olisikin enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja vierass:No kun ne lapset kasvaa niin ei ne pahemmin sieltä omasta kopistaan enää poistuAlkuperäinen kirjoittaja mä:Tulisin hulluks noin pienessä talossa 5 hengen perheenä. Eihän tuolla ole tilaa millekään. Meillä tekee tiukkaa jo yli 170 neliössä ja saati kun lapset vielä kasvaa.