Kippuravarvas
1v juhlat viikonloppuna ja tarjolla olis broilerivoileipäkakku, täytekakku, joulutorttuja minikoossa, Hanna-tädin kakkuja ja muffinseja. Muffinsit on 1veelle ja Hanna-tädin kakkuja saa myös syödä.
Toivottavasti ei mitään :/Alkuperäinen kirjoittaja Pollo:Mitäs Hanna-täti siihen sanoo?
Samaa mietin unohtu tuohon omaan laittaa?Alkuperäinen kirjoittaja **:miksei synttärisankari saa kakkua?
Hällä on maito-, muna- ja vehnäallergia. On helpompi näin ja aattelin että ehkä muffinsit riittä kun tosiaan on vasta 1.Alkuperäinen kirjoittaja **:miksei synttärisankari saa kakkua?
mä ajattelin tehdä niitä tytön 3v synttäreille. Ei oo nuijaaAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Olisko tosi nuijaa jos tekis niitä lihapulla-juusto-viinirypäletikkuja...niitä tuo 1v vois kans syödä, no ilman juustoa tietty.
No hyväAlkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:mä ajattelin tehdä niitä tytön 3v synttäreille. Ei oo nuijaaAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Olisko tosi nuijaa jos tekis niitä lihapulla-juusto-viinirypäletikkuja...niitä tuo 1v vois kans syödä, no ilman juustoa tietty.
Meilläkin oli tytöllä 1-vuotissynttäriensä aikaan samat allergiat. Teimme sellaisen täytekakun, joka sopi hänellekin.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Hällä on maito-, muna- ja vehnäallergia. On helpompi näin ja aattelin että ehkä muffinsit riittä kun tosiaan on vasta 1.Alkuperäinen kirjoittaja **:miksei synttärisankari saa kakkua?
No mä en nyt tee, ens vuonna sit jos tarvetta vielä.Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Meilläkin oli tytöllä 1-vuotissynttäriensä aikaan samat allergiat. Teimme sellaisen täytekakun, joka sopi hänellekin.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Hällä on maito-, muna- ja vehnäallergia. On helpompi näin ja aattelin että ehkä muffinsit riittä kun tosiaan on vasta 1.Alkuperäinen kirjoittaja **:miksei synttärisankari saa kakkua?
Muuten tarjottavat kuulostavat hyvältä, mutta itse lisäisin vielä jotain suolaista.
Mokkapalat olis kyllä hyviä... tulee tosi hyvää kun murustaa valkosuklaata sinne sekaanAlkuperäinen kirjoittaja Hippu:Meilläkin juhlitaan viikonloppuna 1-vuotis synttäreitä Tarjoiluksi olen suunnitellut seuraavaa: täytekakku, mokkapalat, mini tuulihatut, kahdensorttisia pikkuleipiä, mustikkakermaviilipiirakka, kinkkujuustopiirakka sekä sulhaspiirakoita ja munavoita
Voi hitsi, taitaa meidän kastejuhlien tarjottavat jäädä syömättä. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:paprikassa vaan se huono puli, että monikaan ei tykkää..