Riittääkö tarjottavat synttäreille?

• Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti
Kippuravarvas
1v juhlat viikonloppuna ja tarjolla olis broilerivoileipäkakku, täytekakku, joulutorttuja minikoossa, Hanna-tädin kakkuja ja muffinseja. Muffinsit on 1veelle ja Hanna-tädin kakkuja saa myös syödä.

hjk
Meillä oli 1vee synttäreille: Täytekakku, mokkapaloja marabou kuorutteella, joulutorttuja, kinkkupiirakkaa, muumikeksejä ja merirosvokeksejä. Isommille vieraille lisäksi: sipsiä, karkkia ja limukkaa.

Kippuravarvas
Niin juu ja sipsiä sekä poppareitakin olis :)

Broiskukakkuun tulee broilerin suikaleita, chili-paprikatuorejuustoa, paprikaa ja ranskankermaa ekaan täytteeseen, tokaan paprikaa, ranskankermaa ja juustoraastetta.
En oo ennen kyl kokeillut..

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja **:
miksei synttärisankari saa kakkua? :(
Hällä on maito-, muna- ja vehnäallergia. On helpompi näin ja aattelin että ehkä muffinsit riittä kun tosiaan on vasta 1. :)
Meilläkin oli tytöllä 1-vuotissynttäriensä aikaan samat allergiat. Teimme sellaisen täytekakun, joka sopi hänellekin. :)

Muuten tarjottavat kuulostavat hyvältä, mutta itse lisäisin vielä jotain suolaista.

Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja **:
miksei synttärisankari saa kakkua? :(
Hällä on maito-, muna- ja vehnäallergia. On helpompi näin ja aattelin että ehkä muffinsit riittä kun tosiaan on vasta 1. :)
Meilläkin oli tytöllä 1-vuotissynttäriensä aikaan samat allergiat. Teimme sellaisen täytekakun, joka sopi hänellekin. :)

Muuten tarjottavat kuulostavat hyvältä, mutta itse lisäisin vielä jotain suolaista.
No mä en nyt tee, ens vuonna sit jos tarvetta vielä.

Hippu
Meilläkin juhlitaan viikonloppuna 1-vuotis synttäreitä :) Tarjoiluksi olen suunnitellut seuraavaa: täytekakku, mokkapalat, mini tuulihatut, kahdensorttisia pikkuleipiä, mustikkakermaviilipiirakka, kinkkujuustopiirakka sekä sulhaspiirakoita ja munavoita

Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Hippu:
Meilläkin juhlitaan viikonloppuna 1-vuotis synttäreitä :) Tarjoiluksi olen suunnitellut seuraavaa: täytekakku, mokkapalat, mini tuulihatut, kahdensorttisia pikkuleipiä, mustikkakermaviilipiirakka, kinkkujuustopiirakka sekä sulhaspiirakoita ja munavoita
Mokkapalat olis kyllä hyviä... :p tulee tosi hyvää kun murustaa valkosuklaata sinne sekaan :)

Yhteistyössä