Riittääkö 8km reipas pyörälenkki polttamaan hampurilaisaterian kalorit???

• Viestiketjun aloittaja Apuja
  • Ensimmäinen viesti
mie
8 km pyöräily vastaa n. 20 min pyöräilyä = n. 150 kaloria
Hamppariateriassa koosta riippuen on jotain 1000 kalorin molemmin puolin. Olikos Big Macissä vajaa 700 kaloria? *muistelee*

polttaako se sit just sen verran, esim tunnin pyöräily noin 400kaloria ni on sit sama ku söis 400kalorin viinerin ja sit ois plus miinus nolla? ku kiloklubi näyttää taas ihan toisin..että vaikka oon liikkunu sillee et oon kuluttanu 700kaloria ni periaatteessa liikunta on polttanut vaan noin 90kaloria..vaikeesti selitetty..ei haittaa vaikka kukaan ei ymmärrä :D

v
Alkuperäinen kirjoittaja katalin:
polttaako se sit just sen verran, esim tunnin pyöräily noin 400kaloria ni on sit sama ku söis 400kalorin viinerin ja sit ois plus miinus nolla? ku kiloklubi näyttää taas ihan toisin..että vaikka oon liikkunu sillee et oon kuluttanu 700kaloria ni periaatteessa liikunta on polttanut vaan noin 90kaloria..vaikeesti selitetty..ei haittaa vaikka kukaan ei ymmärrä :D
kiloklubi laskee koko viikon (ma-su) liikuntojen keskiarvon

väinötär harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Ei todellakaan. Sanoisin ateriasta noin 1.5-2h reipas pyörälenkki.

Energiankulutus http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet/energycosts.pl
siis kiitti tuosta laskurista! Sen mukaan sauvakävelylenkkini kulutti tänään 929kcal!!!! Jihaa!!

Maantiepyöräilijä
Tein juuri 4 h 30 min pyörälenkin kavereiden kanssa ja kalorienkulutus oli n. 3000 kaloria. Aiemmin olen päässyt useamman tunnin lenkillä n. 1700 kalorin paikkeille ja kolmen tunnin lenkki on ollut joskus n. 1200 kaloria.

50 min spnningtunti on n. 600-700 kaloria omalla kohdallani ja 75 minuutin tunnilla menee 900-1100 kaloria.

Yhteistyössä