Riittääkö 55 neliötä...

  • Viestiketjun aloittaja iiris
  • Ensimmäinen viesti
Ei :eek:

Tai noh, sopeutumiskysymyshän se on... Meillä 62 neliön iso kaksio saunalla ja kivan kokoisella pihalla, perheessä mun lisäksi muksu, mies ja koira ja tuntuu kyllä ahtaalta!
Lapselle/lapsille tulevaisuudessa ehdottomasti omat huoneet!
 
Ei...kun ei riittänyt 63 nelitä edes aikanaan mulle ja muksulle kahdestaan vaan muutin isompaan.

Mutta se mikä sopii toiselle ei välttämättä sovi toiselle...eli itse tiedät miten ahtaasti itse viihdyt.
 
mut varmaan ok
no kyllähän se riittää jos ei turhaa kamaa haali. varmaan tuossa tilanteessa lapsille ois kerrossänky(jos kaikki nukutte makkarissa) hyvät säilytysratkaisut..ym.mietittävä
 
mulla on 60neliön rivitalo kaksio. Tässä on saunakin. Meitä asuu tässä minun lisäksi 2lasta, lapset 9v ja 3v. Tytöt on makuuhuoneessa ja minun sänky on olohuoneessa. Hyvin ollaan tähän asti pärjätty. Ja näin kesäsin ku vietetään paljon aikaa pihalla nii ei ala ahtaus ahistaan :D Mut pakko alkaa pikku hiljaa etsimään isompaa asuntoa kun vanhin haluaa oman huoneen ja tässä on tosi vähän kaappi tilaa.
 
Iiris
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Jo on pakko mahtua niin sitä mahtuu vaikka yksiöön. Kyllähän se väliaikaisena ratkaisuna varmaan menis, pidemmän päälle ahistais.

Miksi muuttaisitte?
Etsin asuntoa maantasalta, tällä hetkellä kerrostalossa 4. krs. Epäkäytännöllistä minun mielestä.
 

Yhteistyössä