Riittääkö tarjottavaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kummitätini miehensä kanssa (molemmat n. 60v) on huomenna tulossa käymään meillä. Kauheasti ei olla oltu tekemisissä, joten ei kunnolla tunneta. Mietenkin että riittääkö noin "virallisille" vieraille tarjottavaksi kahvin tai mehun kanssa vaniljajäätelö ja mansikat? Ja voisin toki ostaa jotain keksiä lisäksi. En jaksaisi helteillä ruveta leipomaan mitään kun herra 3 kk on tänään kiukkutuulella ja lämpöäkin piisaa.

Jos tulevat katsomaan teidän pienokaista, niin silloin pitäisi ymmärtää, ettei leipominen ole ehkä ykkössijalla.

Toisaalta, kuumalla voisi maistua joku pieni suolainen (karjalanpiirakat & keitetty kanamuna) ja pakastepullat on helppo lämmittää.

Kyllä mun isälle ainakin vallan hyvin riittäisi jäätekö ja mansikat kesällä vaikka onkin "jo" 60 v.. hassua, en mä ajattele isääni vanhana ihmisenä :) Mutta esimerkiksi mummani, 75 v, pidän "vanhana pullaihmisenä" :D ymmärrän ton pulla pointin siis, mutta ei 60 v ole vielä vanha!!

ja ap:lle jäätelö riittää vallanhyvin, jotain suolaista korkeintaan kaveriksi, kaupan lihapasteijat on helppo heittää uuniin ;)

vanhat ihmiset vaatii aina kahvipöydästä sen perinteisen pullapitkon tai kranssin, joten kipaise kauppaan ;)

Nykypäivän 60-vuotiaat eivät ole niitä samoja vanhoja ihmisiä kuin meidän mummot ja papat olivat samassa iässä ;)

Mutta joo, kaupasta saa esim raakapakasteena vaikka mitä. Jos epäilyttää niin kannattaa hakea pakastealtaasta tarjottavia.

Niin ja onnittelut vauvasta :flower:

[QUOTE="vieras";24082997]MÄ en kyllä käsitä, että ihmiset kysyy täältä näitä tarjoamisjuttuja yhteen kahvitteluun. Eikö omien aivojen käyttö ole enää sallittua???[/QUOTE]

Ei!

Yhteistyössä