Riittääkö tarjoiluiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja H.Moilanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän tuo kahvipöydän tarjoiluksi ihan riittävältä kuulostaa: on suolaista ja makeaa.
Itsellämme on ristiäisissä ollut paljon myös lapsia (meidän vanhempien sisarusten lapsia ja kummien lapsia) ja siksi itse en aivan tuollaista tarjoilua olisi valinnut, mutta itse tiedät teidän vieraanne ja osaat varmasti arvioida mikä heille maistuu.

Mitä teidän 2v ja kummien 1,5v syö? Jotain välipalaahan hekin sen juhlan aikana luultavasti kaipaavat ja omien kokemusten mukaan voileipäkakut ja täytekakut on harvan tuon ikäisen herkkuja.

[QUOTE="tnt";23805213]Mitä teidän 2v ja kummien 1,5v syö? Jotain välipalaahan hekin sen juhlan aikana luultavasti kaipaavat ja omien kokemusten mukaan voileipäkakut ja täytekakut on harvan tuon ikäisen herkkuja.[/QUOTE]

Voileipäkakku taitaa olla ainoa, joka ei (kai) noille uppoa. Ja kun ollaan meillä kotona, noille on helppo sujauttaa vaikka hedelmiä/jogurttia tai muuta välipalaa käteen. Hyvä, kun muistutit, täytyy pistää ostoslistalle nuokin, ettei unohdu!

Ei mitään salaatteja. Tuohan on aivan selkeä kahvipöydän tarjoilu. Jos jotain haluaa lisätä, niin vaikka pestopuusteja tai jotain muuta ihanaa suolaista herkkua. Suolaiset tuntuu nykyään juhlassa kuin juhlassa menevän kaupaksi paremmin kuin makea. Mutta mitä ihmettä salaatti tekisi kahvipöydässä?

Mun mielestä se salaatti jotenkin keventäis ja raikastais voileipäkakkua ja sitä piirakkaa. Erilaisia salaatteja, kurkkua, kirsikkatomaattia, punasipulia ja vaikka salaattijuustoa yms. Mutta kuten sanoin, hyvä tarjoilu jo tuollaisenaankin :)

Yhteistyössä