Y
yhdessä mutta yksin
Vieras
Olemme avopuolisoni kanssa olleet 7 vuotta yhdessä. Meillä on oikein mukavaa yhdessä ja hän on todella "hyvä mies". Mutta en tunne enään intohimoa häntä kohtaan, seksi menettelee kyllä joskus, mutta vain siksi että fyysiset tarpeet tulee tyydytettyä. Varmasti johtuu paljon siitäkin, että aloimme 2-kymppisinä olemaan yhdessä ja olin mieheni ensimmäinen seksikumppani. Hän on kyllä fyysisesti viehättävä mutta nuoruuden arkuutensa takia vain "jäänyt ilman". Minua on mietityttänyt monet vuodet, tulenko minä riittämään hänelle. Mies on kuitenkin mies ja luulisi, että hän jossain elämän vaiheessa haluaa kokea seksiä jonkun toisenkin naisen kanssa. On vaikea uskoa, että kun tilaisuus tulisi, ja kiusaus kasvaisi tarpeeksi, hän ei menisi kokeilemaan. Ehkä tämäkin asia vaikuttaa omaan suhtautumiseeni parisuhteessamme. Toivoisin, että minulla olisi kokeneempi miesystävä jottei ainakaan kokeilunhalua syntyisi.
Minkälaisissa suhteissa te muut elätte? Nyt huomaan, että käyttäydyn kuin sinkku vaikka en haluaisi. Tavallaan alitajuisesti etsin kokoajan sopivampaa kumppania ja ihastun välilä toisiin miehiin ja haaveilen heidän kanssa olemisesta. Onkohan tällaisella suhteella mitään toivoa..
Minkälaisissa suhteissa te muut elätte? Nyt huomaan, että käyttäydyn kuin sinkku vaikka en haluaisi. Tavallaan alitajuisesti etsin kokoajan sopivampaa kumppania ja ihastun välilä toisiin miehiin ja haaveilen heidän kanssa olemisesta. Onkohan tällaisella suhteella mitään toivoa..