Riittääkö? (kerhotädin joululahjasta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Estu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Estu

Aktiivinen jäsen
05.02.2007
8 701
1
36
Ikinä en ole ennemmin mitään ostanut, mutta nyt ajattelin "repäistä". Esikoisen kerhon vetäjä jättää työnsä joulun jälkeen ja me äidit olemme keränneet 4? per hlö läksiäislahjaan (joka on siis yhteinen lapsilta). Onko liian "vaatimatonta" ostaa joululahjaksi kerhotädille pelkkä hyasintti (maksaa tuossa lähikaupassa 2?) vai pitäisikö ostaa siihen mukaan kynttilä tms?

muuten ota kantaa,mutta hyasintti kannattaa jättää kauppaan jos ei hyvin tunne ihmistä.
On tuoksu sen verran allergisoiva....
Harvempi lapsiperhekään tuota kotiinsa ottaa juri tuoksun ja myrkyllisyytensä vuoksi.

paljonko tuli "keräyksestä" yhteensä?, en ostais pelkkää hyasinttia tuommoiseen yhteiseen kimppalahjaan, niitä saa kuitenkin marketista parilla eurolla.
Me ollaan myös kerätty ja hankittu mm. eskariopelle lahjakortti ja toiselle kalevalakoru.
Joku pieni koriste-esine esim lahjatavaraliikkeestä ei maksa kuin kaks kymppiä.

Alkuperäinen kirjoittaja kehnis:
muuten ota kantaa,mutta hyasintti kannattaa jättää kauppaan jos ei hyvin tunne ihmistä.
On tuoksu sen verran allergisoiva....
Harvempi lapsiperhekään tuota kotiinsa ottaa juri tuoksun ja myrkyllisyytensä vuoksi.

Hyvä pointti muuten! Enpä tullut ajatelleeksi, vaikka sen haju allergisoi muakin :ashamed: No, ehkä joulutähti?

Alkuperäinen kirjoittaja babyporkkana:
paljonko tuli "keräyksestä" yhteensä?, en ostais pelkkää hyasinttia tuommoiseen yhteiseen kimppalahjaan, niitä saa kuitenkin marketista parilla eurolla.
Me ollaan myös kerätty ja hankittu mm. eskariopelle lahjakortti ja toiselle kalevalakoru.

Ei, ei...siis kimppalahja erikseen. Yksi kerholaisen äiti on kerännyt koriin kahvia, suklaata yms.
Tämä joululahja tulisi vain meidän esikoiselta.

Kukan sijaan mä laittasin kahvipaketin ja suklaarasian. Se on ainakin semmonen takuuvarma juttu, tulevat jollain tapaa käytetyksi. Vaikka ehkä tylsä lahja, mutta parempi tylsä kuin turha...

*muoks* jaa no jos kimppalahjana on herkkukori, niin ei sit toki kannata viedä suklaata ja kahvia... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Kukan sijaan mä laittasin kahvipaketin ja suklaarasian. Se on ainakin semmonen takuuvarma juttu, tulevta jollain tapaa käytetyksi. Vaikka ehkä tylsä lahja, mutta parempi tylsä kuin turha...

Hyvä lahja muuten, mutta kun kahvia ja suklaata on jo siinä kimppalahjassa. Pitääkö mun illalla lähteä kauppoja kiertelemään :/

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:

Ei, ei...siis kimppalahja erikseen. Yksi kerholaisen äiti on kerännyt koriin kahvia, suklaata yms.

ahaa :D mä ajattelin että repäsitte keräten kolehdin ja saitte rahaa hyasinttiin :whistle: sori, mää oon maalta :D :D

Eli lahja sais olla muutaman euron arvoinen, ja jos kukka niin oisko joulukaktus mitään? =) niitä on kovin kauniita ja kukkivia nyt myynnissä, ja kestää pitkään

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:

ahaa :D mä ajattelin että repäsitte keräten kolehdin ja saitte rahaa hyasinttiin :whistle: sori, mää oon maalta :D :D

Eli lahja sais olla muutaman euron arvoinen, ja jos kukka niin oisko joulukaktus mitään? =) niitä on kovin kauniita ja kukkivia nyt myynnissä, ja kestää pitkään

Ei se mitään, määkin oon maalta :D
Joulukaktus on kyllä kaunis myös ja niitäkin tuossa kaupassa myydään. Ehkä sellainen sitten, ois vähän erilainen, kuin tavallinen joulutähti.

Annatteko tuon herkkukorin jo ennen joulua vai onko täti vielä joulunjälkeenkin kerhossa? Jos se annetaan jo ennen joulua, niin mä en antais enää muuta siihen lisäksi. Pelkkä koriin osallistuminen riittäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Annatteko tuon herkkukorin jo ennen joulua vai onko täti vielä joulunjälkeenkin kerhossa? Jos se annetaan jo ennen joulua, niin mä en antais enää muuta siihen lisäksi. Pelkkä koriin osallistuminen riittäisi.

Yhteislahja annetaan kerhon vikana päivänä, joka on myös kerhotädin viimeinen päivä, mutta meidän esikoinen lopettaa kerhon jo aiemmin, koska lähdemme kotipuoleen järjestämään joulua.

Kyllä joku joulukukka varmasti riittää omalta pojalta lahjaksi, jos kerta yhteinenkin lahja on koko kerhoväeltä.. mut tuo hyasintti tosiaan voi olla allergisoiva, joten miten olisi joulutähti/-kaktus tms. joulukukka? Tai joku kaunis paksu kynttilä sievästi paketoituna? Ei maksa paljoa, mut on kaunis ja uskoisin että tulee käytettyä.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Kyllä joku joulukukka varmasti riittää omalta pojalta lahjaksi, jos kerta yhteinenkin lahja on koko kerhoväeltä.. mut tuo hyasintti tosiaan voi olla allergisoiva, joten miten olisi joulutähti/-kaktus tms. joulukukka? Tai joku kaunis paksu kynttilä sievästi paketoituna? Ei maksa paljoa, mut on kaunis ja uskoisin että tulee käytettyä.. :)

Juu, joku tällainen lahja sen pitää olla. En välttämättä koriste-esinettä halua ostaa sen takia, kun toisen mausta ei ikinä tiedä. Siksi kukka (ei hyasintti), kynttilä tms on varma nakki, joskin joittenkin mielestä ehkä tylsähkö.