Riitta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyttö vai poika?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyttö vai poika?

Vieras
Mikä vaivaa kun viestit ei tule näkyviin??´
Mun piti kysyä että onko se aina niin että tyttö tulee jos on vaikka yhdynnässä pari-yksi päivä ennen ovista ja poika tulee jos hommailee oviksen aikaan?
Silloinhan esim. inseminaatiossa tulisi vaan poikia jos se ajoitetaan juuri munasolun irtoamisen aikoihin?
Jotenkin tuntuu hurjalta että jos se on näin laskelmoitua, voi päättää jotakuinkin lapsensa sukupuolen jos esim. käyttää ovistikkuja?
Kokemuksia? Miten teillä on käynyt?

Kyllä on käynyt juuri näin! Eka lapsi oli tyttö, kun joka toinen päivä rakasteltiin. Toka lapsi oli poika, kun oltiin oletetetun oviksen aikoihin, ei siis testailtu ja kolmannen kanssa touhuttiin joka päivä, ja tyttö tulossa. Rv 30+3. Tutkijat sanoo, ettei sukupuoleen voi vaikuttaa, mutta tunnen monia, joilla tää on toiminut.. mä arvasin jo heti, että tyttö tulossa ja istukkatutkimus sen paljasti -- ja ultrassakin pari kertaa näkynyt selvästi labia. Tyttö on kyllä todella toivottu nuorimmaiseksi!!

tuo menetelmä ei tietenkään takaa mitään, mutta antaa suuremmat mahdollisuudet tiettyyn sukupuoleen. Tyttösiittiöt ovat kestävämpiä ja elävät siis kauemmin naisen elimistössä. Siksi tytön saa suuremmalla todennäköisyydellä kun harrastaa seksiä paria päivää ennen ovulaatiota. Poikasiittiöt taas ovat nopeampia ja näin ollen voit parantaa pojan saamis mahdollisuuksia harrastamalla seksiä juuri ovulaation aikaan. Tämä on siis ihan anatomisesti fakta. Mutta tuskin kukaan on tutkinut esim. prosentti määriä sille kuinka paljon tämä menetelmä ""auttaa"" sukupuolen valinnassa.
Äitini on valinnut kolmen lapsensa sukupuolen tällä menetelmällä ja kaikki menivät nappiin.
Minä en nyt tämän ekan kanssa kikkaillut mitään, sieltä tulee mikä tulee. Ehkä tokan kanssa voisin kokeilla, jospa tulis sit toista sukupuolta.

lukepaaka anatomia ja fysiologian kirjoja...sieltä se tieto löytyy!!! että ei tää mikään huu haa uskomus ole. mutta se on tyhmää jos luulee tuon 100% toimivan

kyllähän niitäkin on pakko olla? kai? mutta kiinnostavaa ois kuulla kieltämättä? että jos joku tietää varmana harrastaneen vain sen pari päivää ennen ovista seksiä eikä kertaakaan oviksen aikana, niin onko tullut poika?

Samainen Fysiologia ja anatomia -kirja väittää, että siittiö ei ole heti hedelmöittämiskykyinen. Sen mukaan vasta useiden tuntien (oliko jopa 24) kuluttua. Mitenkäs tää tähtäys sitten menee? :-)

ei kai ne pokasiittiöt ihan niin lyhyt ikäisiä ole, että parissa tunnissa kuolisivat :) ja sitäpaitsi käsittääkseni munasolu on valmiina vastaanottamaan siittiötä kokonaisen vuorokauden. korjatkaa jos olen väärässä. niin kyllä siinä vuorokaudessa varmasti poikasiittiötkin ehtii munasoluun

Tosi mielenkiintoista keskustelua on aihe herättänyt. Itse siis en ole ennakoimassa tulevan lapsen sukupuolta, lähinnä vaan mietin että voiko siihen vaikuttaa ja tekeekö ihmiset sitä. Minulla ei ole tärpännyt yrityksestä huolimatta kahteen vuoteen joten kumpi vaan kävisi paremmin kuin hyvin :)
Netistä olen etsinyt myös tietoa ja kovin ristiriitaista tuntuu olevan, toiset ovat sitä mieltä että jos harrastaa seksiä usein, tulee tyttöjä ja toiset taas että usein niin poikia kun yhdyntä osuu todennäköisimmin oviksen aikaan.
Sitä en vaan mistään löytänyt että kauanko poikasiittiöt elävät naisen sisällä?
Ovatko ne vaan tyttösiittiöt jotka elävät sen 3 päivää??

Mutta onhan spermalla siinä mielessäkin merkitystä, että kumpia ""yytä"" vai ""äksää"" miehen sperma enemmän sisältää.. Eihän niitä ymmärtääkseni tasapuolisesti ole molempia..

Ton mukaanhan inssillä raskaaksi tulevat sais vaan poikia, koska inssi tehdään just ennen ovista??? Mutta eiköhän niitä tyttöjä silti synny melkein yhtä paljon?

Oon joskus kyllä lukenut että toisilla miehillä on enemmän y-siittiöitä ja toisilla taas x-siittiöitä. Johtuu kuulemma esim. testesteronin määrästä tms. ??
Tulosta ei kai sitten ajoitus määrää..

Yhteistyössä