Riitta Loiva alias Miina Äkkijyrkkä alias Liina Lång

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Asuin ennen Aurinkolahdessa, ja surku tuli niitten elukkaparkojen puolesta kun elivät ala-arvoisissa suojissa, laitumet hirveässä kunnossa. Suunnilleen joka toinen viikko joku kyytöistä juoksi läpi rikkinäisen aidan ja juoksenteli lenkkipolulla tai tiellä.

Minusta eläinrääkkääjässä ei ole mitään hienoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Asuin ennen Aurinkolahdessa, ja surku tuli niitten elukkaparkojen puolesta kun elivät ala-arvoisissa suojissa, laitumet hirveässä kunnossa. Suunnilleen joka toinen viikko joku kyytöistä juoksi läpi rikkinäisen aidan ja juoksenteli lenkkipolulla tai tiellä.

Minusta eläinrääkkääjässä ei ole mitään hienoa.

Tiedäthän myös sen, että kyytöt menevät läpi mistä vaan jos niin päättävät?

*nimimerkillä viimeksi tänään olen yhtä metsästänyt*

Siihen ei tarvita syyksi huonoa laidunta tai mitään muutakaan sen kummempaa js ne päättää lähteä

Mielenkiintoinen, mutta en fanita.

Minusta oli hauska kommentti, kun täällä ollessaan oli poliisi pysäyttänyt ja koska ei ollut sanonut poliiseille mitään, nämä olivat toimittaneet paikalliseen psyk.sairaalaan. Miina kommentoi, että: "luulivat minun olevan hullu! Eivät tienneet, että olen..." Loistavaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja mikkeliläinen:
Mielenkiintoinen, mutta en fanita.

Minusta oli hauska kommentti, kun täällä ollessaan oli poliisi pysäyttänyt ja koska ei ollut sanonut poliiseille mitään, nämä olivat toimittaneet paikalliseen psyk.sairaalaan. Miina kommentoi, että: "luulivat minun olevan hullu! Eivät tienneet, että olen..." Loistavaa :D

Näin tuon tapauksen kun poliisit yrittivät pysäyttää Äkkijyrkän vitostiellä. Äkkijyrkkä se vain painoi pakunsa kaasun pohjaan vaikka poliisit ajoivat kaikki valot ja äänimerkit päällä puskurissa kiinni :D

Yhteistyössä