M
Minä
Vieras
Kuinka moni fanittaa kyseistä naista, joka ei kumartele oikealle eikä vasemmalle ja tekee pyyteetöntä työtä kyyttöjen vuoksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Siinä ihmisessä on jotain aivan loistavaa. Luova hullu positiivisessa mielessä. Vahva ihminen.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Arvostan ja kunnioitan sekä ihmisenä, että taiteilijana.
*meinasi mokoma tuupata kyyttösonneja meille...*
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Asuin ennen Aurinkolahdessa, ja surku tuli niitten elukkaparkojen puolesta kun elivät ala-arvoisissa suojissa, laitumet hirveässä kunnossa. Suunnilleen joka toinen viikko joku kyytöistä juoksi läpi rikkinäisen aidan ja juoksenteli lenkkipolulla tai tiellä.
Minusta eläinrääkkääjässä ei ole mitään hienoa.
Alkuperäinen kirjoittaja mikkeliläinen:Mielenkiintoinen, mutta en fanita.
Minusta oli hauska kommentti, kun täällä ollessaan oli poliisi pysäyttänyt ja koska ei ollut sanonut poliiseille mitään, nämä olivat toimittaneet paikalliseen psyk.sairaalaan. Miina kommentoi, että: "luulivat minun olevan hullu! Eivät tienneet, että olen..." Loistavaa![]()