Riitaa miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli tämmöinen ikuisuusaihe, miehen perhe on kohdellut mua kuin paskaa 10v. eli yhdessä olomme ajan. Mies myntää että on totta ja alunperin en tehnyt mitään mikä ois tämän voinut aiheuttaa muuta kuin että en ollut vaan tarpeeksi hyvä. No miehen mielestä ei voi mitään kannattais vaan sietää kaikki mitä sieltä tulee. Mun mielestä taas hänen tehtävänsä ois ollut nousta puolustamaan mua, mutta mies sanoo että itse mun täytyy itseäni puolustaa. Se ei halua pilata omia välejään perheeseensä. Siis tää on vähitellen mennyt siihen etten vähääkään tunne seksuaalista halua miestä kohtaan ja mies myönsi ettei arvosta minua. Taas ollaan ilta riidelty, onkohan tässä muuta vaihtoehtoa kuin ero? Piti vaan johonkin vähän purkautua

jos mies on noin munaton ettei omille sukulaisilleen pistä kampoihin kun sinua mollaa, niin mitäs meinaat että se tekee siinä vaiheessa jos mahdollisen yhteisen lapsenne joutuu kiusatuksi tai vastaavaa? Sukulaiset pitäisi olla helpoin mahdollinen kohde pistää kuriin vaikka välien menemisen uhalla kun niistä ei pääse kuin kuolemalla eroon, toisin kuin kaikista muista tässä maailmassa.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Lähtisin sinuna ja liukkaasti, tuo arvostuksen puute on aika paha juttu.
Näin. On hyvä, että mies myönsi tuon arvostuksen puutteen. Selittää pitkälti sen, miksei mies ole ap:tä puolustanut: koska on samaa mieltä sukunsa kanssa. 10 vuotta on pitkä aika, mutta ei niin pitkä, että kannattaisi jatkaa samaa vielä kymmeniä vuosia lisää.

Yhteistyössä