riita miehen kanssa yhdestä naisesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
mä olen mustasukkainen luonne,mut en mitenkään yliampuvasti..
meidän (tai itseasiassa MUN) edellisen asunnon naapuri oli aivan hirveä ja sitä asiaa vängätään vieläkin.. meidän lisäks siin rapus asu yks ainoo fiksu ihminen,mua pari vuotta nuorempi likka.

nyt se likka soittelee joka asiasta mun miehelle ja tekstailee koko ajan ex-naapurista mun miehelle ja kaikkee.
mä en tykkää asiasta,koska yhtä hyvin -ja mieluummin se vois mulle ne asiat kertoo/soittaa/ tekstata..
miehen mielestä mä oon sairas vainoharhanen hullu kun asiallisesti kysyin et miksi te tekstailette koko ajan jne..
sen tiedän et mitää suhdetta niil ei oo,mut mua ärsyttää ihan hirveesti :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Sano sille akalle ettet tykkää :saint:

Joo ehdottomasti. Miksi se nyt silleen tekstailee. En minäkään tykkäis jos joku likka koko ajan tekstailis ukolle. Taidan kyllä olla hieman mustasukkainen minäkin

:ashamed: , MUTTA en usko et mieskään tykkäis jos joku mulle tekstais koko ajan..

No en mäkään mikään älyttömän mustis ole mut kyllä muakin tollanen ärsyttäs |O Mutta jotkut naiset ne vaan haluu miehen huomion eikä välttämättä sillä kuitenkaan mitään pahaa tarkota mut se on rasittavaa.

Jotain salattavaa on,jos miehes ei sulle pysty sanoon mitä tekstailevat.
Sinuna sanoisin asiasta myös naapurille.
Niin ei ehkä vielä,mutta miks niitten tarvii tekstailla ja soitella tiiviisti?!

tää likka on oikeesti ihan kiva ja tällä pikkukylällä on hirvittävän hankalaa katkoa välejä kehenkään ilman että siitä syntyy hirvee soppa. mä en sille likalle aio sanoa et tää ärsyttää mua,koska sit mut leimataan ihan ylivainoharhaseks-supermustasukkaseks emännäks ja se ei ihanm todella olis tällä kylällä kiva juttu :ashamed:
mies suuttu mulle hirvittävästi kun tästä mainitsin ja mököttää nyt tuolla olkkarissa :(

Teeppä niin että ite tekstaat sille naiselle kyseisistä asioista kanssa jotta huomaa että keskustelette ukkelis kanssa näistä viesteistä ja samoista asioista :D jos vaikka sitte tajuis että sinunkin kanssa voi asiasta puhua :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
tää likka on oikeesti ihan kiva ja tällä pikkukylällä on hirvittävän hankalaa katkoa välejä kehenkään ilman että siitä syntyy hirvee soppa. mä en sille likalle aio sanoa et tää ärsyttää mua,koska sit mut leimataan ihan ylivainoharhaseks-supermustasukkaseks emännäks ja se ei ihanm todella olis tällä kylällä kiva juttu :ashamed:
mies suuttu mulle hirvittävästi kun tästä mainitsin ja mököttää nyt tuolla olkkarissa :(

jos sun miehesi suuttui sulle siitä että sanoit asiasta, niin se on aika ihmeellistä, jos kerran heillä ei mitään merkityksellisiä viestittelyjä ole... :/

Kuinka pienellä kylällä sä asut jos ei mitää pysty tekeen?! esim. tosta asiasta sanoa? =) siis mietin siks ku oo iteki maalta kotosin ja pieneltä kylältä mut ei sielä kummiskaa ihan tommosta oo ....

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:

jos sun miehesi suuttui sulle siitä että sanoit asiasta, niin se on aika ihmeellistä, jos kerran heillä ei mitään merkityksellisiä viestittelyjä ole... :/

mies: "en olis ikinä uskonu et tästä asiasta tulee sota,v***u sä oot sairas!" :ashamed: "otat varmaan kohta pulttia jo siitäki ku mun siskon tekstaa mulle!"
juu ei oo tapana.. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Sano sille akalle ettet tykkää :saint:

Joo ehdottomasti. Miksi se nyt silleen tekstailee. En minäkään tykkäis jos joku likka koko ajan tekstailis ukolle. Taidan kyllä olla hieman mustasukkainen minäkin

:ashamed: , MUTTA en usko et mieskään tykkäis jos joku mulle tekstais koko ajan..

Niinpä! Kuka mies tollasta sit kattelis...! :D

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:

mies: "en olis ikinä uskonu et tästä asiasta tulee sota,v***u sä oot sairas!" :ashamed: "otat varmaan kohta pulttia jo siitäki ku mun siskon tekstaa mulle!"
juu ei oo tapana.. :|

Miehellä on vaan selitysvaihe päällä...! :D Älä anna sen hämätä. ;)

on kyllä vähän ihmeellinen asia jos mies ottaa pulttia asiasta jos kerta ei ole mitään. mun ex otti kans pulttia..ja kuinka ollakkaan hänellä olikin näitä ns.hoitoja.

Yhteistyössä