riita hakusessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tosi rankkaa kestää tällaista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tosi rankkaa kestää tällaista

Vieras
puoliso ymmärtää kai tarkoituksella tai en tiedä, asiat väärin, ja saa hirveät pultit niistä.
Eilenkin juteltiin hänen synttäreistään, hän sanoi, ettei vietetä kun niihin menee paljon rahaa. Mä sanoin, että se on vain rahaa. Kohta hän rupesi ärjymään, ai jaa että hänen synttäreitään ei sitten vietetä, hän saa vain lenkillä käydä, ja se on siinä, niinkö!!!

Tämä on nyt vain yksi mitätön esimerkki, minusta alkaa tuntua siltä, etten aio kauaa moista sietää enää. Yhtä ylä- ja etenkin yllättävää alamäkeä tämä elämä.

Kultainen keskitie on näissäkin asioissa se oikea tie,täytyy ymmärtää ja arvostaa kumppania jonka kanssa parisuhdetta yrittää taivaltaa.
Kumppanisi haluaisi että huomioisit hänet paremmin kuin sen teet ja on katkera kun ei saa huomiotasi eikä arvostustasi riittävästi.
Kai nyt synttäreitä vieteätte vaikka hyväilemällä toisianne ja ehkä pienellä lahjalla,vaikka ruokailulla ""ulkona"",se kruunaisi päivän.

Minustakin tuntuu, että ukko haluaa vaan haastaa riitaa kokoajan. Tai ainakin valittaa minusta/minun tekemisistäni/sanomisistani joka helvatin päivä.

Sellaisesta pikkujutustakin kun aamulla minulla oli vähän kiire lähteä (n.15min aikaa) niin kamala mekkala siitä, että vaikka lähtisi 15min myöhemmin niin ehtisin kuitenkin ja jos lähtö viivästyisi sen ja sen verran niin en varmaan lähtisi ollenkaan kun se olisi turhaa..Aivan älytöntä ja mielipuolisia syytöksiä aivan yhtäkkiä.

Tuntuu, että häntä ärsyttää kaikki mitä teen tai sanon. Välillä olen ajatellut että hän ei oikeasti edes halua olla kanssani, mutta kyllä haluaa. Hän haluaa olla lähes kokoajan yhdessä ja on meillä myös mukavaa ja hauskaa . Silti on sellainen olo kokoajan että pitäisi olla vähän varuillaan...

Kun seuraa näitä keskusteluja, niin tuo sinun tarinasi taustalta saatta löytyä ihastus toiseen naiseen tai sitten jostain syystä hän epäilee sinulla olevan jotain...miehillä kun ei kait ole vahdevuosia ;o) Ottaisin härkää sarvista ja selvittäisin (aloita vaikka puhelimesta ;o)näyttää olevan se mistä ukot ekaks kiinni jää.

Yhteistyössä