Riisuisinko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iines
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nuo seksikkäät pikkumustat varmaan näin kuumalla hautovat. Voisiko ne nyt riisua ?
Minun flanelli-pitkikset ovat ehkä liikaa, taidan ottaa ne pois.
? Mikä veitikka siellä vapauduttuaan nostaa päätään ?
Taitaa olla ´myrkkykäärme´?

Kyllä mämä mustat ovat tosiaan kuumat, taidan vähän täältä päästää rintojani vilvoittelemaan kun eivät oiken tahdo rintsikoissa pysyä, jopa helpotti, nännit kyllä vähän on vielä kuumat

Toi kyllä kuulostaa hyvältä heitämpä rintsiikat jo valmiiksi pois, rintani kaipaavatkin kuumaa hyväilyäsi, mutta sitten on toinen juttu kun pikkuhousutkin tuntuu kostuvan, varmaan tämä kuuma ilma, olisiko Sinulla apua siihen

Huomasin juuri mistä kuumuutesi johtuu. Olet kyllä riisunut housusi, mutta edelleen pidät jalat yhdessä - hautuuhan se pimpsa siitä -. Mitä jos avaisit jalkasi sillai levälleen, että pääsisi etelätuuli vilvottamaan ?

Niin juuri tein ja käteni lipuvat kosteille paiikoilleni tule ja nuole minut taivaisiin, saan kai samalla tarttua sinuun. ensin hellästi koskettaen, tunnen että Sinuakin kuumottaa

Kuumottaa tosi pahasti. Haluan auttaa sinua, levitän jalkasi ja mitä näen himokkaan pillun. Siististi ajetut karvat sen ympärillä kiihottavat suuresti. Haluan nuolla sitä ja imeä noita märkiä ´lipsakkeita´. Työnnän kieleni syvälle sinuun.
Sanot kiihtyneenä: Känny toisin päin, samalla kum sinä nuolet ja imet minut orgasmiin, haluan samaa sinulle. anna tuo kuumana seisova kyrpäsi minulle, voin ottaa sen syvälle suuhuni.

Saat minut haluamaan Sinua sisääni, mutta jatkat vain nuolemistani vaikka haluaisin en voi olla paikoillaan. Otan kyrpäsi käteeni, nuolaisen hieman kostutan, ensin hieman maistelen, sitten suuhun syvälle liikutan hitaasti tunnen kuinka nautit ja Sinun on vaikea keskittyä omaan nuolemiseesi, imen yhä kiihkeämmin täytät koko suuni enkä hellitä otettani, jatkan imemistä vaikka pilluni vaatii kyrpäsi sisääni

Imet mahtavasti, minulta on tulla suuhusi, mutta tahdonlujuutta tuntien, en anna sen tapahtua.
Käännyn toisinpäin, siirrytn imemään rintojasi, nuo ihanat kuumat, pystynipukat kiihottavat, tunnen, että ne nauttivat suuni antamasta mielihyvästä.
Tunnen miten jalkasi liikkuvat ja avaat kaiken esille. Haluat että ntulen sisällesi, en voi tuottaa sinulle muutakuin nautinnon. Työnnyn sisääsi, hitaasti tunustellen, tahti kiihtyy ja tunnen sen mitä minä tunnen ja nitä sinä tunnet, Kostea pillusi imee seisovan kyrvän syleilyysi. Mietin kohta tulee, en voi pi
pidättää, mihin lasken kuuman lastini ? Sisällekös, se tekisi kieleni.

Tunnen Sinut sisälläni en anna Sinun vielä tulla muutan hieman asentoani nostan jalkani olkapäillesi ja tunnen kuinka työnnät kyrpäsi minuun syvälle jatkat vaikka voihkin nautinnosta, tekee niin hyvää. Haluan vielä takaa, tartut pakaroihini ja työnnät kalusi sisääni, rintani liikkuvat työntösi tahdissa olen aivan kiimassa

Yhteistyössä