V vieras Vieras 22.12.2008 #2 voi tehdä parempaa vaan tulee jos teet sen punaseen maitoon tai edes kevyt maitoon.
Ä äippä Vieras 22.12.2008 #3 Olisin tekemässä sen nyt porkkanalaatikkoa varten ni ajattelin ettei niin väliä,jouluaamun puuron tee kyllä sitten "kunnon" maitoon.
Olisin tekemässä sen nyt porkkanalaatikkoa varten ni ajattelin ettei niin väliä,jouluaamun puuron tee kyllä sitten "kunnon" maitoon.
A Ansu-78 Aktiivinen jäsen 07.07.2006 1 155 0 36 22.12.2008 #4 Mä teen yleensä aina rasvattomaan maitoon kun se on meillä norm käytössä. Jos etukäteen suunnittelen tekeväni puuroa (kuten jouluksi) niin sillon ostan puuroa varten kevytmaidon.
Mä teen yleensä aina rasvattomaan maitoon kun se on meillä norm käytössä. Jos etukäteen suunnittelen tekeväni puuroa (kuten jouluksi) niin sillon ostan puuroa varten kevytmaidon.
S Sompio Aktiivinen jäsen 14.07.2008 5 836 0 36 22.12.2008 #5 Mä tein viikonloppuna rasvattomasta maidosta, kun ei ollut sitä varten ostettuna kevytmaitoa. Pistin kermaa sekaan ja hyvää tuli
Mä tein viikonloppuna rasvattomasta maidosta, kun ei ollut sitä varten ostettuna kevytmaitoa. Pistin kermaa sekaan ja hyvää tuli