Riisipuuron keitto jo tänä iltana?

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
MIetin muuten samaa, että jos tekisin sen riisipuuronkin illalla valmiiksi.... pitäisi varmaan tehdä vähän löysempi kuin ohjeessa, koska jääkaapissa menee "paksuksi" kuitenkin eli olisi sitten sopivaa lämmityksen jälkeen.. eikä semmosta kökkänää joka ei irtoa edes kauhasta.
 
AARGH
Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja AAARGH:
siis mä en kestä näitä "mitä voin tehdä ennakkoon"- ketjuja. Syö samalla se riisipuuros jo tänään ni ei mee huomenna siihen aikaa!!!!!!!!
Rauhallista, leppoisaa ja hyvää joulua sullekin :xmas:
juu ja hyvää pääsiäistä. Pääsiäismunat voi syödä jo nyt ja mämmin kans ni ei tartte sit pääsiäisenä tuhlata siihen aikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AARGH:
Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja AAARGH:
siis mä en kestä näitä "mitä voin tehdä ennakkoon"- ketjuja. Syö samalla se riisipuuros jo tänään ni ei mee huomenna siihen aikaa!!!!!!!!
Rauhallista, leppoisaa ja hyvää joulua sullekin :xmas:
juu ja hyvää pääsiäistä. Pääsiäismunat voi syödä jo nyt ja mämmin kans ni ei tartte sit pääsiäisenä tuhlata siihen aikaa.
Mämmiä ei ole nyt myynnissä :(
Pitäisi siis tehdä itse. Olisi ainakin valmiina. Ohjeita??? :p
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Meillä tehdään aina uuniriisipuuroa. Riisit ja maito + voi vaan uuniin aamulla: helppoa, eikä tarvii pelätä pohjaanpalamista!
Mä ajattelin kanssa tänävuonna kokeilla tätä. Ei jaksa seistä hellan vieressä koko aamua!
koko aamua? siis kauanko te sitä puuroa keitätte? riisipussin ohjeen mukaan tulee valmista 45 minuutissa. jos sen haluaa aamupalaksi, niin käy tuikkaamassa kattilan tulille heti herättyä ja hämmentää muutaman kerran muitten aamutoimien lomassa.

mihin teillä kaikilla on niin kova kiire jouluna?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja AARGH:
juu ja hyvää pääsiäistä. Pääsiäismunat voi syödä jo nyt ja mämmin kans ni ei tartte sit pääsiäisenä tuhlata siihen aikaa.
Voisko sen mämmin muuten tehdä nyt valmiiksi ja pakastaa pääsiäistä varten?
Juu, tottakai.
Voisi vaikka huomenaamulla aloittaa, jos ei muuta tekemistä ole, noin niinkuin jouluaattona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja AARGH:
juu ja hyvää pääsiäistä. Pääsiäismunat voi syödä jo nyt ja mämmin kans ni ei tartte sit pääsiäisenä tuhlata siihen aikaa.
Voisko sen mämmin muuten tehdä nyt valmiiksi ja pakastaa pääsiäistä varten?
Juu, tottakai.
Voisi vaikka huomenaamulla aloittaa, jos ei muuta tekemistä ole, noin niinkuin jouluaattona.
Samalla voisi lämmittää vapunaaton nakit? :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja AARGH:
juu ja hyvää pääsiäistä. Pääsiäismunat voi syödä jo nyt ja mämmin kans ni ei tartte sit pääsiäisenä tuhlata siihen aikaa.
Voisko sen mämmin muuten tehdä nyt valmiiksi ja pakastaa pääsiäistä varten?
Juu, tottakai.
Voisi vaikka huomenaamulla aloittaa, jos ei muuta tekemistä ole, noin niinkuin jouluaattona.
Samalla voisi lämmittää vapunaaton nakit? :saint:

Ne voi friteerata kinkun rasvassa.
 
kiirettä pitää
syökää kaurapuuroa, tulee nopeesti. pikahiutaleista vielä nopeemmin ja hätäisimmät voi tehdä niitä valmispuuroja, joihin sekoitetaan vaan kiehuvaan veteen se pussi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Kyllä kait se niinkin käy! Mä laitan puuron yöksi haudutuskattilaan niin on aamulla sopivasti valmista :p
Kuinka ison puuro keität ja kuin kauan se hautuu?? Toi kuulostaa niin hyvältä idealta. Mä en halua aamulla odotella nälkäisten lasten kanssa puuroa... kun keittää sitä useamman litran niin keittämisessä menee enemmän aikaa kuin tuo 45min kun täytyy odotella maidon kiehumista...
 

Yhteistyössä