Riippurinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riippuvat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riippuvat

Vieras
Kattelin tuossa useemman lääkäriaseman yms. sivuja rintaleikkauksista, kun ite kaipaisin korjausleikkaus apua.
Hyvä, kun oli listaa, että "jos vastaat väittämiin useampaan kyllä, niin leikkaus on sinulle tarpeellinen" tai jotain tommosta. Huvitti yks kohta "jos kynä pysyy rintojesi alla, niin rintasi ovat riippuvat...."

Mulla nyt pysyy vaikka koko penaali rintojen alla, joten taidan olla korjausleikkauksen tarpeessa =)

Alkuperäinen kirjoittaja riippuvat:
http://www.laatukirurgia.fi/toimenpiteet.htm

Tuolla, rintojen kohotus kohdassa =)

Nii ja tuo sivu oli yks niistä, jota kattelin, vastaavia kysymyksiä oli muillakin sivuilla, mutta en ny enää löytäny niitä. Kattelin nii paljon sivuja, että en muista mitä oli muilläkin sivulla.

Alkuperäinen kirjoittaja riippuvat:
Kattelin tuossa useemman lääkäriaseman yms. sivuja rintaleikkauksista, kun ite kaipaisin korjausleikkaus apua.
Hyvä, kun oli listaa, että "jos vastaat väittämiin useampaan kyllä, niin leikkaus on sinulle tarpeellinen" tai jotain tommosta. Huvitti yks kohta "jos kynä pysyy rintojesi alla, niin rintasi ovat riippuvat...."

Mulla nyt pysyy vaikka koko penaali rintojen alla, joten taidan olla korjausleikkauksen tarpeessa =)

mulla pysyy jopa olutpullo...

Yhteistyössä