Riikassa käyneet, paljonko matkanne maksoi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jepjep"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä oli lennot 50€/hlö/meno-paluu. Hotelli aamupalalla oli jotain alle satasen/yö (en muista tarkkaan, kun sukulainen hoiti koko reissuporukan varaukset) ja ihan hyvässä hotellissa oltiin.

no voi video, ootte kyl päässy tosi halval. oon sit ilmeisesti maksanu ihan liikaa. hitto ku menin hätäpäissäni tilaamaan sen matkan. Millä lentoyhtiöllä lensitte jos oli 10e

[QUOTE="jepjep";22061066 begin_of_the_skype_highlighting**************22061066******end_of_the_skype_highlighting]no voi video, ootte kyl päässy tosi halval. oon sit ilmeisesti maksanu ihan liikaa. hitto ku menin hätäpäissäni tilaamaan sen matkan. Millä lentoyhtiöllä lensitte jos oli 10e[/QUOTE]

No lennettiin ryanairilla:D Vähän jännitti et pysyykö ilmassa jne. Mut kaik meni hyvin ja Riikassa oli tosi kivaa:)

[QUOTE="vieras";22061082]No lennettiin ryanairilla:D Vähän jännitti et pysyykö ilmassa jne. Mut kaik meni hyvin ja Riikassa oli tosi kivaa:)[/QUOTE]

Joo mä katoin ensin, et sil olis päässy halval mutta just sille ajankohdalle ei ollu sopivia lentoja.Mulla vaan se tietty viikonloppu millon pääsen lähtemään

[QUOTE="vieras";22061082]No lennettiin ryanairilla:D Vähän jännitti et pysyykö ilmassa jne. Mut kaik meni hyvin ja Riikassa oli tosi kivaa:)[/QUOTE]

Tietääkseni Ryanairilla on nuorin konekanta kaikista lentoyhtiöistä, joten ilmassa pysymistä ei tartte pelätä. ;) Se on vaan se palvelutaso mitä sillä lentoyhtiöllä on karsittu, ei turvallisuus. :)

Yhteistyössä