Matkustatteko koskaan yksin tai tyttökavereiden kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Emme varmaan vuosiin pääse yhdessä mihinkään, mies ehdotti josko lähtisin yksin tai jonkun kaverin kanssa - ulkomaille siis. Missä olette käyneet, miten on mennyt ja paljonko olette maksaneet matkasta?

Onhan sitä naisseurassa tullut reissattua. Dublinissa oli hauskaa. Ja samoin tietty etelässä on ollut :)

Riippuu varmaan matkaseurasta miten menee. Itse tykkään reissata silleen lepposasti että kattoo minne jalka vie. Yksi kaveri mulla on jonka kanssa ollaan tässä samoilla linjoilla ja meillä menee aina ihan loistavasti yksiin. Tosin ollaan isommallakin naisporukalla reissuja tehty, silloin tietty vaatii aina enemmän kompromisseja. Matkan hinta riippuu tietty ihan minne menee, mutta aika edukkaita reissuja ollaan yleensä tehty (halpalentoyhtiöt, äkkilähdöt jne.).

harvemmin mutta on sitä joskus tullut tehtyä. Työ/opintomatkaan on voinut ympätä jonkun kyläreissun vaikka. tai sitten jonkun ystävättären kanssa yhteisen ystävättären luona kyläilemässä. Mutta minnekään lomakohteisiin en ole yksin lähtenyt, vaikkakin on tullut joskus mies jätettyä kotiin ja olen ollut lasten kanssa reissussa.