Riihimäki + ympäristö

B) Moikka

Olen muuttanut mieheni kanssa riksuun syksyllä-06 ja odotamme nyt esikoistamme. Itse olen v.76 syntynyt mutta iällä ei seuran suhteen ole niin merkitystä, lähinnä jos mun iällä on merkitystä jollekin toiselle ;) Olisi kiva tutustua syksyn mittaan uusiin tuleviin äiteihin, olisi kiva saada äippälomalle vaunuseuraa ja kokemusten vaihtoa sekä tutustua leikkipuistoihin. Toivon tietty samanhenkisiä tyyppejä jotka innostuneet omakotiasumisesta(rakensimme oman talon tänne) ja siihen kuuluviin velvollisuuksiin kuten pihanhoito yms kivat projektit. Miksi ei jumppaseuraa yms kivoihin harrastuksiin liittyviä äitihenkilöitä jotka myös kaipaisivat talven tullen motivointiseuraa esim salille treenaamaan. Ota rohkeasti yhteyttä yv:llä syksyä kohti niin tavataan kaffejen merkeissä. La on itselläni 20.8 mutta voi olla että käynnistetään jo aiemmin. Myös kesän aikana olisi kiva tavata odottajia (ehkä olitte perhevalmennuksessa)jotka suunnistavat hämeenlinnaan synnyttämään ;)

Terkuin: Veikan odottaja (sukupuoli ei ole vielä selvillä ;) )
 
Ihan uteliasuuttani kysyn mihin päin Riksua olette rakentaneet? En itse ole odottava äiti, mutta vauvan ja vähän vanhemman lapsosen äiti. Uudessa hand-made omakotitalossa kuitenkin asustellaan ja tykkään käydä salilla =)
 
=) moikka!

Anteeksi kun vastaan nyt vasta. Kävin pyöräyttämässä tuon poikapalleroisen vähän ennakkoon jo kesäkuun puolella joten jäi nettisurffailut vähäksi aikaa :LOL:
No nyt sitten ollaan todellisessa elämässä pienen vauvan kanssa B) ja öitä hieman valvotaan :attn: :) Me asutaan itäriksussa eli koivurannassa, entäpäs itse? ettei satuttaisi olemaan naapureina ;) kun naapureilla on paljon lapsia mutta en tunne heitä juurikaan. Tosiaan nyt joudan vaunulenkille kunhan parin viikon päästä saadaan nuo ristiäiset taakse ja poika ylittää hieman tuota la niin infektioriskit pienentyy, aika rankka alku oli meillä mutta hyvin poika kasvanut ja pääsin täysimetyksen makuun tehohoidon pulloruokinnan jälkeen, olen sissi :D Mutta kuulumisia voitaisiin vaihtaa ja kun tuolla oli muitakin jotka oli laittanut viestiä niin voitaisiin tavata syksyllä vaikka isommalla porukalla, saadaan uusia tuttuja me kaikki :wave: palataan taas, pitää lähteä puita laittaa liiterin nurkkaan talven varalle heh :p
T: Taru
 

Yhteistyössä