Riidoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä riidellään harvoin,mutta silloin tulisesti.Riidat tulevat yleisimmin lasten kasvatuskysymyksistä.tai näkemyseroista kuten hienosti sanotaan :laugh:
Riita saattaa ratketa nopeastikin,mutta itse olen pitkävihainen mököttäjä,joten saattaapi mennä muutama päiväkin kärvistellessä. :kieh:
Onneksi riitoja on harvoin. :heart:

Meillä kitkaa aiheuttaa erilainen temperamentti ja ajantaju. Mieheni on sellainen, joka osaa tehdä lähes mitä vaan - kunhan tulee aloittaneeksi. Minä hermostun ainaiseen odottamiseen, kun itse haluaisin saada asiat tehtyä heti. Hän ei ymmärrä sitä, että minun aikani kuluu hukkaan odotellessa. Häntä taas ärsyttää minun nopeista käänteistä aiheutuva sähläys. Hän esimerkiksi jaksaa perehtyä kaikkiin käyttöohjeisiin tuntitolkulla, minä taas yritän aina ensin itse päätellä mitä nappulaa kannattaa painaa...

Tiedostamme asian kyllä nykyään, joten riidat eivät ole kovin syvällisiä, lähinnä sellaista tiuskimista ja ärähtelyä.

Isoissa asioissa olemme hämmästyttävän yksimielisiä, joten arvoihin ja näkemyksiin liittyviä riitoja tulee hyvin harvoin.

Meidän riitely on usein sellasta väsymyskiukkua ja purkautuu lähinnä silloin, kun muksut huutaa kuorossa eikä me aikuiset edes kuulla toisiamme. Silloin helposti tiuskaisee toiselle... :ashamed:

Joskus tulee myös jotain pientä sanaharkkaa tosi yksinkertasista asioista (sekin sitä väsymystä), mutta en muista, että oltais ihan virallisesti koskaan riidelty... oikein tosissaan siis.

Ei meillä ainakaan kattilat lennä... :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.11.2005 klo 12:34 Hallatar kirjoitti:
Me riidellään ex-puolisoista ja siitä miten paljon ne saa vaikuttaa meidän elämään, ja lastenkasvatuksesta (molemmilla pennut entisestä suhteesta, yhteisiä ei ole).

No teillä on kyllä haastetta pitää perhe-elämä kunnossa. Varmasti joutuu tekemään paljon kompromissejakin ja vaivaa täytyy nähdä ehkä vielä enemmän parisuhteen eteen uusperheessä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.11.2005 klo 08:56 vierailija kirjoitti:
Varmaan tosi tylsää, mutta me ei riidellä koskaan.

:laugh: joo säpä vitsin murjasit! :laugh: No jos tosissas oot niin et vissiin tiedä normaalista parisuhteesta yhään mitään.

Meillä riidellään mistä vaan kahvin keitosta imurointi, siitä kuka saa nukkua enemmän ja kuka joutuu heräämään useemmin, yleensä suurinosa riidoista johtuu väsymyksestä.. mm.. pistää vaan mietityttämään että mistähän me tai minkä takia me sitten riidellään kun lapset nukkuu yönsä, vai loppuuko ne meiltäkin..?? :laugh:

Me ei kanssa vajaan kolmen vuoden aikana olla vielä riidelty ;) Keskusteltu on tulisesti pariin otteeseen, mutta keskustelulle laitetaan piste lopuksi ja sillä siisti. Itse inhoan riitelemistä samoin mieheni, joten pikku asioista ei viititä ees nahista kuten siivouksesta, lojuvista vaatteista, ajankäytöstä. Kumpikin ollaan myös joustavia, joten jos huomataan toisen olevan väsynyt, ei ees yritetä kimppasiivousta, vieraitten kestityksiä silloin. Lojuvan sukan lattialta kerääs se ketä se ärsyttää jne... Itse räjähän siis harvoin, mutta silloin tulee tulta ja polttavasti, joten olen miestä varotellu, ettei pidä tuuduttautua etten osaisi suuttua...ei vaan oo ollu aihetta vielä ;) Odotellaan vielä pari vuotta :laugh:

meilläkään ei riitoja ole ollut oikeastaan ollenkaan. molemmilla on omat huonot päivät jolloin kaikki ärsyttää. mut mitäs se auttaa, jos siitä toiselle huutaa, kun ei se sen syy kuitenkaan ole. ja toisekseen, uhmaisen lapsen kanssa kun taistelee päivästä toiseen, niin ei sitä ylimääräistä kiukkua enää juurikaan jää. en nyt sitten tarkoita, että meillä kaikki patoumat purataan lapsiin. mut puhumalla meillä on tähän asti päästy. ja kolmatta lasta jo odotellaan...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.11.2005 klo 10:54 vieras kirjoitti:
Seksistä ja sen vähyydestä...Miehillä kun tuntuu olevan kaikki asiat kunnossa, kunhan vaan SAA vähintään kerran viikossa. \|O

Näin myös meillä... (Tosin riitaa saadaan aikaiseksi kaikesta muustakin) On se kumma kun aikuiset miehet ottavat seksin tosiaan saamisen ja antamisen kannalta! Melko rumasti piti omalle miehelle sanoa (riidellessä tottakai, eihän tuollaisia asioita muulloin selvitetä...) että sain hänet jollain tavalla ymmärtämään että olisi aika kiva jos seksiä voitaisiin harjoittaa molempien ehdoilla :/ (Meillä on pieni vauva ja väsymystä piisaa äidillä)

riidellään harvoin. Viimeksi riideltiin niin, että mies heitti täyden ketsuppipurkin lattialle, ja se hajosi tuhannen pirstaleeksi. (voitte kuvitella jäljen) Siinä sitten naurettiin ja pestiin kaikki lattiasta kattoon. Siitä on tullut uusi sisäpiirivitsi, ja aina voi uhkata heittämällä ketsupit lattialle. =)

Yhteistyössä