Riidoissa siskon kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja veeras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

veeras

Vieras
Mulla tuli mitta täyteen. Siskoni on kaunis ja erittäin sosiaalinen ihminen. Naimisissa ollut 12 vuotta, 2 lasta. Joka hemmetin kerta kun käydään jossakin viihteellä alkaa kauhea flirttailu muiden miesten kanssa. Nytkin viikonloppuna eräs mies ihastui ja alkoi lääppimään yms siskoani ja sisko ei muuta kuin lisää pökköä pesään, oikein nautti tilanteesta. Jos ei ois ollut "esiliinoja" niin sänkyyn asti ois mennyt ja aivan varmasti sen häiskän kanssa. 3 kertaa on miestään pettänyt, yhdestä kerrasta miehensä tietää. Ja kun asiasta sanottiin, niin kauheat huudot saatiin me muut osaksemme kuinka hulluja ollaan jne. Ei jaksa enää tota pelleilyä, ei kukaan me läheiset. Aika voimaton olo on. Sisko ei koskaan näe mitään vikaa omassa käyttäytymisessään, syy on aina kaikissa muissa. *piti avautua*

Sama vika rahikaisella, paitsi eri syistä(en jaksa tässä kertoa) Mutta samanlainen on siskoni, kaikissa muissa vikaa, muttei hänessä. Olen jättänyt koko ihmisen elämästäni pois.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sama vika rahikaisella, paitsi eri syistä(en jaksa tässä kertoa) Mutta samanlainen on siskoni, kaikissa muissa vikaa, muttei hänessä. Olen jättänyt koko ihmisen elämästäni pois.

Minä en halua jättää pois elämästäni, molemmat lapsetkin ovat kummilapsiani ja miehensä kanssa ollaan hyvät ystävät ja siskoni on erittäin rakas minulle (silloin kun on selvinpäin on aivan ihana ihminen). Tässä nyt mietitään mitä tuolle asialle vois tehdä, että sais järjen päähänsä sisko.

Yhteistyössä