Riideltiin eilen miehen kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nipottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nipottaja

Vieras
ja viisastuin taas parin asian verran.En saa sanoa(papattaa) ukolle mistään asiasta kun hänellä on nyt niin kauhea kiire töissä ja stressi rahasta!!Niin hän sanoi..Hoidan lapset aamusta iltaan yksin(ja pari koiraa) ja pidän talon siistinä.Niin en saa sit sanoo asioista mitkä minua ärsyttää niin kauheesti nimittäin miehen sotkujen siivoominen(jättää aina haisevat työvaatteet levälleen,sukkia löytyy joka nurkasta,jättää astiat pöydälle syötyään)!!Tiedän noi on tosi pikku asioita mutta en vaan voinu mitään et väsyneenä taas ärähin et ku aina joutuu senki jälet siivoo,et ois kiva et se veis vaikka sukat pyykkikoriin!Onko teidän mielestä tollasten pikku asioiden pyytäminen liikaa???

äläkä siivoa sen jälkiä :D ja tottakai on stressi rahasta, jos vaan toinen tienaa ja lapsien kanssa on hommaa, kun niitä olette kerran tehneet. Koiriakin pitää hoitaa ja niidenkin ottaminen taitaa olla oma päätös.

Mun mielestä miehen pitää olla sotkematta. Ei tarvitse varsinaisesti siivota, jos tekee pitkää päivää töissä ja vaimo on kotona, mutta omat jälkensä pitää kyllä korjata, viedä likaiset vaatteet pyykkikoriin, ja napata vaikka se roskapussi eteisestä mukaansa töihin lähtiessään.

Meillä sama vika.
Mies milloin jättää tyhjiä jugurtti purkkeja tai juuston kuoria tai jotain muuta jonnekki minne se ei kuulu!!!
vaatteet voi olla olo huoneessa vaikka olen painottanu että MEILLÄ ON kodinhoito huone jonne ne vaatteet voi viedä!!
Meillä on ollu 3pv mökötys päällä kun minä olen niin veemäinen ja hermostunut miehelleni kaikesta pienestäkin asiasta.
Minä TEEN kaiken ja mies aina suunnitelee sitte mitä PITÄISI tehdä..puhelee vaan eikä prkl toteuta niitä,
Justiinsa eilen sain taas sanoa että mitä herra on taas unohtanut..
Huoh kestääköhän tälläinen parisuhde...

ukko tule koskaan siivoomaan jälkiään kun se tietää että sinä siivoot ne ja nyt se odottaa jo että nalkuttamatta siivoot sen jäljet. Hienoa jatka samaan malliin.

Meillä se on mies joka naputtaa siitä kun on niin sotkusta. Ei minua haittaa ne likaset sukat jne kun kerään ne mukaan sitten kun pesen tummaa pyykkiä ja täytän konetta. En vaan ole mikään kamala siivousintoilija. Kummasti tosin nyt kun mies on 1½viikkoa ollut poissa, koko kämppä on melkeinpä tiptop kunnossa (vaikka tuo 2v poika levittelee leluja ja tavaroita ihan normaaliin tapaan) ilman että olis tarttenu edes nähdä vaivaa asian eteen eli se on se mies josta sitä sotkua tulee joten sympatiat on sun puolella. Miehet vaan ei näe niitä omia sotkujaan kun eivät itse niitä joudu siivoamaan... :kieh:

Sopikaa, että molempien työaika on sen noin 8 tuntia, ukolla palkkatöissä, sulla kotitöissä. Molemmat satsaavat työaikana paukkuja omaan työhönsä. Sit vapaa-aika on yhteistä, ja jos/kun kotitöitä jää, niitä hoidetaan yhteisvastuullisesti. Rahasta stressaamista voi tehdä vaikka pyykkiä ripustellessakin.

Yhteistyössä