Riidanhaluinen ex!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eronnut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eronnut"

Vieras
Voi jestas kun tuntuu taas pahalta..En kyllä voi sietää exää, se on aivan uskommattoman itsekeskeinen ja omahyväinen tyyppi!!! Kaiken laittaa aina mun syyksi, narsisti kun on. Omista lapsistaan ei piittaa, kuin sillon vaan kun hänelle sopii ja sillonki istuttaa ne vaan katsomaan filmejä ja itse vahtaa t.konetta. Valitettavasti joudun olla sen kans tekemisissä, kun auttaa mua remontissa, tai ainakin niin on väittänyt. Muuta apua ei ole saatavilla...Ärsyttää koko kuvio, kun mä oon elättänyt sitä en saanut mitään siitä hyvästä. Mutta nyt kun itse tarvisin sen apua, se tiuskii mulle ja haastaa riitaa kaikesta! Ahdistaa edes nähdä koko tyyppiä, Luojan kiitos ei asu enää mun nurkissa!!! Pelkkää riitelyä oli silloin kun asuttiin samassa taloudessa

Jos sinulla on aidosti hankala ja riidanhaluinen ex, sinun ei kannata pyytää tai ottaa vastaan häneltä remonttiapua. Toimi näin:
- teette lastenvalvojalla sopimukset koskien lapsia (huolto, luonapidot, elatusmaksut)
- jos ex ei suostu tekemään ko sopimuksia lastenvalvojalla, odotat että hän nostaa kanteen käräjäoikeudessa/sinä nostat kanteen - ja sovitte asiat siellä
- jos sinä olet lähivanhempi, hoidat "sopimuksettoman" ajanjakson niin että annat lapset hänelle joka toinen viikonloppu säännöllisesti (jos hän ei tähän pysty/halua, on se hänen ongelmansa)
- kun sopimukset on tehty, noudatat niitä. PISTE = ei muita yhteyksiä exään

Olette kaksi erillistä perhettä nyt. Miksi pyydät häntä remontiiapuun? Pyytäisitkö apua naapuriltasi Repeltä, joka on mielestäsi idiootti ja häirikkö? Jos vastaus on ei, tiedät mitä vastaat myös exällesi tuosta remonttiasiasta.

[QUOTE="eronnut";24117864]Valitettavasti joudun olla sen kans tekemisissä, kun auttaa mua remontissa, tai ainakin niin on väittänyt. Muuta apua ei ole saatavilla... [/QUOTE]
mielenkiintosta, tähän asti on ainakin meilläpäin aina saanut rahalla apua.

Yhteistyössä